تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 4:21
کد خبر : 30352

پلیس همراه مردم و مسئولان در حمایت از کالای ایرانی است

پلیس همراه مردم و مسئولان در حمایت از کالای ایرانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردار سرتیپ دوم قادر کریمی شنبه شب در جمع مردم بخش کاخک گناباد افزود: تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی نیازمند هم افزایی تمام بخشهاست و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نوبه خود با شناسایی ظرفیتهای موجود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردار سرتیپ دوم قادر کریمی شنبه شب در جمع مردم بخش کاخک گناباد افزود: تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی نیازمند هم افزایی تمام بخشهاست و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نوبه خود با شناسایی ظرفیتهای موجود آنها را در این زمینه جهت دهی می کند.
وی اظهار کرد: با حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی علاوه بر رونق و شکوفایی اقتصادی بخش تولید از نظر کمی و کیفی، شاهد کاهش معضلاتی مانند بیکاری خواهیم بود که این امر در کاهش آسیبهای اجتماعی نیز بسیار موثر است.
وی گفت: امروز مردم مدافع امنیت هستند و با مشارکت خود در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی دارند و به همین سبب دشمنان به شیوه های گوناگون برای ایجاد ناامنی تلاش می کنند.
سردار کریمی افزود: اقتدار نیروی انتظامی بزرگترین پشتوانه برای نظام جمهوری اسلامی است و این نیرو امروز به اوج بالندگی رسیده و با تفکر بسیجی و روحیه جهادی در صف مقدم ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در کشور قرار دارد.
در این مراسم کلانتری قصبه به عنوان چهارمین کلانتری گناباد فعالیت خود را آغاز کرد و عملیات اجرایی کلانتری های بیدخت و فرماندهی انتظامی بخش کاخک این شهرستان نیز آغاز شد.
شهرستان ۸۸ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و بخش کاخک با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی گناباد واقع است.
۲۰۹۵/ ۶۰۵۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد