تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 6:49
کد خبر : 30299

صدا و سیما به طور جدی ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهد

صدا و سیما به طور جدی ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از رخبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست با نمایندگان عضو شورای نظارت بر صدا و سیما و مجمع نمایندگان استان هرمزگان که در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد، با بیان اینکه صدا و سیما در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از رخبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست با نمایندگان عضو شورای نظارت بر صدا و سیما و مجمع نمایندگان استان هرمزگان که در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد، با بیان اینکه صدا و سیما در تمامی صحنه ها حضور دارد و از زحمات شبانه روزی این مجموعه قدردانی می کنم، عنوان کرد: امروز شرایط کشور به شکلی است که صدا و سیما باید بیش از هر مقطع دیگری در کنار دستگاه های اجرایی و مردم برای انعکاس فعالیت ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: تلاش ها و دستاوردهای کارآفرینان و بخش خصوصی باید توسط رسانه ملی منعکس شود و برای ترویج فرهنگ خود باوری و ما می توانیم، صدا و سیما باید به طور جدی وارد کار شده و فعالیت کند.

استاندار هرمزگان افزود: برای مدیریت مسائل مهم باید مردم در کنار حاکمیت و دولت قرار گیرند و برای این کار صدا و سیما باید خوب پای کار باشد.

همتی بیان داشت: برای رونق گرفتن تولید و اشتغال ملی و حمایت از کالای ایرانی به شدت به فرهنگ سازی توسط رسانه ملی نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح ملی به کار کلان در عرصه حمایت از تولید ملی نیاز است و صدا و سیما باید بتواند این دغدغه مهم را رفع کند که در آینده کشور بسیار موثر است و رسانه ملی باید بخش زیادی از تولیدات خود را به این امر اختصاص دهد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: برای تکمیل پوشش شبکه های صدا و سیما در هرمزگان و تهیه واحد سیار برای صدا و سیمای مرکز خلیج فارس همکاری و حمایت لازم را خواهیم داشت.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد