تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 4:38
کد خبر : 30159

بانوان نقش مهمی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی دارند

بانوان نقش مهمی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی دارند

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های معاونت متبوعش برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: یکی از راهبردهایی که امسال دنبال می‌کنیم، مسئله اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی است. وی ادامه داد: معاونت زنان رئیس جمهور مسئول کارگروه اصلاح

/معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های معاونت متبوعش برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: یکی از راهبردهایی که امسال دنبال می‌کنیم، مسئله اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: معاونت زنان رئیس جمهور مسئول کارگروه اصلاح الگوی مصرف است و یکی از مسائل مهم در این کارگروه بحث حمایت و مصرف کالای ایرانی است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی به رشد و اعتلای اقتصاد کشور کمک می‌کند، بیان کرد: بانوان در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی نقش مهمی دارند چرا که سلیقه و انتخاب آنان در خانواده تعیین کننده است.

ابتکار با اشاره به اینکه معاونت اموز زنان و خانواده برنامه‌هایی برای آموزش بانوان در زمینه حمایت از کالای ایرانی دارد، تصریح کرد: باید در زمینه استفاده از کالای ایرانی فرهنگ سازی کنیم و این باور را به وجود بیاوریم تا مردم کالای ایرانی را به کالای خارجی ترجیح دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد