تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 5:16
کد خبر : 30023

باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم

باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: هیچ کاری به اندازه حمایت از سرمایه‌گذاران برای حل معضل اشتغال اثرگذار نیست، لذا باید دست سرمایه گذاران استان را بگیریم. وی گفت: در حوزه اشتغال باید حراست و پایداری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: هیچ کاری به اندازه حمایت از سرمایه‌گذاران برای حل معضل اشتغال اثرگذار نیست، لذا باید دست سرمایه گذاران استان را بگیریم.

وی گفت: در حوزه اشتغال باید حراست و پایداری از شغل های ایجاد شده و حمایت از سرمایه گذاران در اولویت باشد.

وی افزود: درمان درد بیکاری استان در گرو حمایت از سرمایه‌گذاران و روان‌سازی کارهای مربوط به سرمایه گذاری در کنار معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری است.

وی در ادامه با اشاره به در برنامه بودن فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال، از مدیران شهرستان کرمانشاه خواست در اسرع وقت نسبت به شناسایی طرح های تولیدی و اشتغالزایی راکد یا نیمه فعال اقدام کنند.

رنجبر گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نشان از اهمیت برنامه ریزی برای حمایت از کالاهای تولید داخل داشته و در وهله نخست باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی بر ضرورت تبلیغات در جهت سمت و سو گرفتن جامعه به سوی خرید کالای ایرانی تاکید کرد و با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان برای نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی، اظهار کرد: در شهرستان کرمانشاه حدود ۱۶۴ هزار دانش آموز داریم که هریک از این دانش آموزان می توانند یک سفیر برای نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی باشند، لذا باید روی فکر این دانش آموزان کار کرده و آنها را به مروجان خرید کالای ایرانی تبدیل کنیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به پیش پذیرش ۱۴۵ طرح با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و افزود: از این تعداد طرح ۱۱۷ طرح با اعتبار مورد نیاز ۱۶۷ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که تنها ۲۰ طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان منجر به پرداخت تسهیلات شده است.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد