تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 2:42
کد خبر : 29963

اولین جلسه کمیته ۸ نفره «رصد قاچاق کالا» بعد از تعطیلات مجلس برگزار می‌شود

اولین جلسه کمیته ۸ نفره «رصد قاچاق کالا» بعد از تعطیلات مجلس برگزار می‌شود

سعید باستانی نماینده مردم تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، از برگزاری نخستین جلسه کمیته رصد قاچاق کالا پس از تعطیلات هفته آینده مجلس خبر داد. وی افزود: پیرو مشترک اخیر سه کمیسیون «صنایع و معادن»، «حقوقی و قضایی» و «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی درباره قاچاق کالا، آقای

اولین جلسه کمیته ۸ نفره «رصد قاچاق کالا» بعد از تعطیلات مجلس برگزار می‌شودسعید باستانی نماینده مردم تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، از برگزاری نخستین جلسه کمیته رصد قاچاق کالا پس از تعطیلات هفته آینده مجلس خبر داد.

وی افزود: پیرو مشترک اخیر سه کمیسیون «صنایع و معادن»، «حقوقی و قضایی» و «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی درباره قاچاق کالا، آقای پورابراهیمی درخواست اضافه شدن کمیسیون اقتصادی به این کمیسیون سه جانبه را داشت که مجموعا ۴ کمیسیون پیرامون قاچاق کالا جلسات مشترکی داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه نمایندگانی از ۴ کمیسیون در کمیته رصد حضور خواهند داشت، تصریح کرد: علاوه بر نمایندگانی از این چهار کمیسیون تخصصی، دو نفر از بخش خصوصی و یک نماینده از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین یک نماینده از مناطق آزاد در این جلسات حاضر خواهند شد که اعضای این کمیته مجموعا ۸ نفر خواهد بود.

عضو کمیته رصد قاچاق کالا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته رصد هر سه ما یکبار به کمیسیون‌های چهار جانبه مجلس گزارشی از روند کار خود ارائه خواهد کرد، گفت: قرار است کمیته رصد به صورت جدی به تمامی حوزه‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ورود کند و حداقل دو هفته یکبار جلسه‌ای داشته باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد