تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 5:26
کد خبر : 29719

نمایشگاه کالای ایرانی ۱۱اردیبهشت ماه در کرمانشاه برپا می شود

نمایشگاه کالای ایرانی ۱۱اردیبهشت ماه در کرمانشاه برپا می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، رضا سلیم ساسانی   رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از برپایی نخستین نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های

نمایشگاه کالای ایرانی 11اردیبهشت ماه در کرمانشاه برپا می شودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، رضا سلیم ساسانی   رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از برپایی نخستین نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان تولیدات داخلی خود را به نمایش می ‌گذارند، ساعات بازدید از نمایشگاه را طی روزهای برگزاری از ۱۶ الی ۲۱ اعلام کرد.

سلیم ساسانی، از عرضه تولیدات داخلی شرکت های استان چون لوازم خانگی، پوشاک، وسایل بهداشتی و مواد غذایی در نمایشگاه مذکور خبر داد.

وی وسعت نمایشگاه ذکر شده را حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و هدف از برپایی آن را حمایت از تولیدات داخل استان و کشور و فرهنگسازی برای خرید کالای و داخلی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه از برگزاری ۴۰ نمایشگاه مختلف در استان طی امسال خبر داد و گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه سال ۹۷ است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد