تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 7:08
کد خبر : 29179

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون درباره هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی گفت: فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی و هنری و شرایط حضور در این جشنواره،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون درباره هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی گفت: فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی و هنری و شرایط حضور در این جشنواره، با شعار حمایت از کالای ایرانی تعیین، و فرآیند ارسال  آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگ‌سرای کار و تعاون) آغاز شده است.
 
وی گفت: این جشنواره برای هشتمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی و کسب رزق حلال  در رشته‌های هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، معرق، منبت، گلیم بافی، سنگ‌های زینتی، سوخته کاری روی چوب، ترمه دوزی، گلدوزی، عروسک‌سازی و … برگزار خواهد شد.
 
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: آثار فرهنگی ادبی مانند کتاب، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، مقاله، شعر و ترانه از آثار ارائه شده منظوم و منثور در جشنواره خواهد بود.
 
جعفرپور گفت: در جشنواره امسال، برای نخستین بار کارآفرینان می‌توانند ایده‌ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.
 
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون در پایان اعلام کرد: تمامی آثار می‌بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس ۳ در ۴، تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
 
وی گفت: مهلت ارسال آثار تا چهارم اردیبهشت ماه و زمان داوری انتخاب آثار برتر پنجم اردیبهشت است.
 
هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ «فرهنگ‌سرای کار و تعاون» و با همکاری خانه کارگر، شهرداری منطقه ۹ طراحی و برنامه‌ریزی شده است و آیین اختتامیه این جشنواره نهم اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی kar.farhjangsara.ir بخش مسابقه و یا به نشانی اینترنتی cultural.work93@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون ارسال کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد