تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 3:58
کد خبر : 29019

مصلی تهران از ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان نمایشگاه کتاب است/باید تجدید نظرهایی در نوع تبلیغ کالای خارجی صورت گیرد

مصلی تهران از ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان نمایشگاه کتاب است/باید تجدید نظرهایی در نوع تبلیغ کالای خارجی صورت گیرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب از۱۱ اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: وزارت فرهنگ در این زمینه دو مسئولیت دارد و در تلاش است تا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب از۱۱ اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

مصلی تهران از 11 اردیبهشت ماه میزبان نمایشگاه کتاب است/باید تجدید نظرهایی در نوع تبلیغ کالای خارجی صورت گیردسیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: وزارت فرهنگ در این زمینه دو مسئولیت دارد و در تلاش است تا به آنها عمل کند.

وی افزود: در بخش اول وظیفه وزارتخانه، فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی است و رهبر معظم انقلاب هم درباره تعصب بر خرید و فروش کالای ایرانی، عدم مصرف کالای قاچاق و فرهنگ ارتقای کالای ایرانی بیاناتی داشتند.

صالحی ادامه داد: در تلاشیم از طریق مجموعه‌هایی که در اختیارمان است مثل رسانه‌ها، سینما و سایر حوزه‌ها این فرهنگ‌سازی را پیگیری کنیم.

وزیر فرهنگ با اشاره به اینکه بحث حمایت از کالای فرهنگی،‌ ایرانی اسلامی موضوعی است که باید به شکل جدی به آن ورود کرد، گفت: شعار امسال باید فرصتی برای کالای فرهنگی،‌ایرانی اسلامی ایجاد کند تا حمایت‌های معنوی و مادی بهتری صورت بگیرد.

وی همچنین در خصوص جلوگیری از تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر بیان کرد: حوزه‌های تبلیغاتی طبعا در مجموعه‌های مختلف موثر هستند.

صالحی افزود: با توجه به نگاهی که امسال برای حمایت از کالای ایرانی وجود دارد، باید در فضای عمومی رسانه‌ها و فضای شهری تجدید نظرهایی در نوع تبلیغ کالای خارجی صورت گیرد.

وی درباره زمان و مکان برگزاری نمایشگاه کتاب نیز اظهار کرد: نمایشگاه کتاب ۱۱ اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد