تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 2:25
کد خبر : 29004

بسته‌های تشویقی به تولیدکنندگان ارائه شود/ طرح همسان‌سازی دیه زن و مرد همچنان در مرحله کارشناسی است

بسته‌های تشویقی به تولیدکنندگان ارائه شود/ طرح همسان‌سازی دیه زن و مرد همچنان در مرحله کارشناسی است

«سیده فاطمه ذوالقدر»، نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص برنامه مجلس در سال حمایت از کالای ایرانی گفت: از تولیدکنندگان باید حمایت شود و همچنین همه نهادها و وزارتخانه ها باید با استفاده از محصولات ایرانی، حمایت خود را نشان دهند. او ادامه داد: ما باید

«سیده فاطمه ذوالقدر»، نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص برنامه مجلس در سال حمایت از کالای ایرانی گفت: از تولیدکنندگان باید حمایت شود و همچنین همه نهادها و وزارتخانه ها باید با استفاده از محصولات ایرانی، حمایت خود را نشان دهند.

او ادامه داد: ما باید از خودمان شروع کنیم. وقتی می‌بینیم کالایی، مشابه ایرانی به ویژه در حوزه کشاورزی در داخل دارد، از محصول داخلی استفاده کنیم.

ذوالقدر تاکید کرد: زمانی که کالایی با مشابه داخلی وارد کشور می‌شود نمایندگان باید واکنش نشان داده تا به تدریج این مسئله نهادینه شود.

او افزود: در حمایت کالای ایرانی، چنانچه نیازی باشد از طریق نظارت بر قوانین اصلاحات صورت می‌گیرد و کمیسیون‌های مجلس بایستی جلسات متعددی با تولیدکنندگان در راستای حمایت داخلی برگزار کنند تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات، راه‌های تقویت آنها بررسی شود.

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این راستا باید برای تولیدکنندگانی که محصولات باکیفیت دارند، بسته‌های تشویقی و مزایا در نظر گرفته شود تا آنها بتواند با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهد.

نماینده مردم تهران در پایان درباره پیگیری‌های اخیر درباره طرح همسان‌سازی دیه زن و مرد گفت: این طرح همچنان در دست کارشناسی است و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد