تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1397 - 10:45
کد خبر : 28977

مکلف شدن تیم های ورزشی ارتش به خرید کالای ایرانی

مکلف شدن تیم های ورزشی ارتش به خرید کالای ایرانی

فولادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی امروز وظیفه ملی همه ما حمایت و استفاده از این کالاها است. وی ادامه داد: جلسه ای با حضور سردار «باران چشمه» رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار و مقرر شد

فولادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی امروز وظیفه ملی همه ما حمایت و استفاده از این کالاها است.
وی ادامه داد: جلسه ای با حضور سردار «باران چشمه» رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار و مقرر شد از این پس با استفاده از کالاهای ورزشی تولید داخل، به شکل جدی از کالای ایرانی حمایت شود.
امیرسرتیپ دوم ستاد تصریح کرد: تعداد البسه ورزشی، توپ و لوازم بدنسازی مورد استفاده در نیروهای مسلح بسیار زیاد است و در همین راستا دستور دادیم همه این محصولات از بازار داخلی تهیه شود.
فولادی با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت کالای ایرانی، گفت: امروز کالای چینی با قیمت مناسب و کیفیت نسبتا مطلوب در بازار ایران وجود دارد و تولیدکنندگان ایرانی برای بهبود بازار فروش خود باید کیفیت محصولات شان را بالا ببرند.
وی ادامه داد: بهبود بازار کالای ایرانی باعث افزایش اشتغال خواهد شد و ما مردم ایران می توانیم با خرید کالای تولید داخل به برطرف شدن مشکل بیکاری کمک شایانی کنیم.
ورزشی **۹۱۱۸**۱۳۶۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد