تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 4:31
کد خبر : 28676

۳ راهکار دانشگاه فردوسی برای حمایت از کالای ایرانی

۳ راهکار دانشگاه فردوسی برای حمایت از کالای ایرانی

محمد کافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه فردوسی مشهد ۳ راهکار را برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، تدوین کرده است. وی افزود: اولین راهکار این دانشگاه خرید ملزومات و نیازهای دانشگاه ها با تکیه بر کالای داخلی است تا از این طریق بتوانیم از کالای داخلی حمایت

محمد کافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه فردوسی مشهد ۳ راهکار را برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، تدوین کرده است.

وی افزود: اولین راهکار این دانشگاه خرید ملزومات و نیازهای دانشگاه ها با تکیه بر کالای داخلی است تا از این طریق بتوانیم از کالای داخلی حمایت کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: دومین راهکار این دانشگاه برای تحقق شعار سال کمک به کالاهای ایرانی برای ارتقا کیفیت و بهبود قیمت است.

کافی خاطرنشان کرد: در این راستا با بخش های تولیدی و صنعتی ارتباط برقرار کردیم و به آنها مشاوره های تخصصی ارائه می کنیم تا بتوانند در راستای بهبود کیفیت و کاهش قیمت های تمام شده کالا به نتیجه مطلوب دست یابند.

وی عنوان کرد: راهکار سوم این دانشگاه برای تحقق شعار افزایش مهارت آفرینی دانش آموختگان است که برای تحقق این امر دروس عملی مورد توجه جدی قرار گرفتند و ساعات این نوع درس ها نیز افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه فردوسی مهشد تاکید کرد: در این دانشگاه دروس عملی بسیار مورد توجه است تا دانشجویان ما پس از اتمام تحصیل بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد