فرهنگسازی عمومی، گامی برای رسیدن به مصرف داخلی
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می رساند، فرهنگسازی عمومی است، به منظور
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می رساند، فرهنگسازی عمومی است، به منظور فرهنگسازی برای حمایت و خرید کالای داخلی، مسئولان باید عملا در این زمینه پیشقدم شوند و از حرکتهای شعاری و غیرواقعی در این خصوص فاصله بگیریم.
امیدی افزود: نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری به منظور تقویت تولید داخلی و تشویق مصرف کننده به خرید کالای ایرانی است.
وی بیان کرد: یکی از پیش نیازهای این مسیر برای رسیدن به نتیجه مطلوب، زمینه سازی ذهنی و فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه و تبلیغات در خصوص حرکت های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه است.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در ادامه افزود: در آموزش و پرورش ایران باید برنامهریزی شود تا با افزایش دانش فراگیران، اطلاع او از هویت فرهنگی و منافع ملی افزایش یابد، آگاهی های لازم باید به مصرفکننده ارائه شود، او باید بداند مصرف کالای خارجی سلیقهای شخصی نیست، بلکه به معنای بیکار شدن جوان ایرانی و پدید آمدن مشکلات همراه آن است، ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰