تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 5:08
کد خبر : 28447

اقدامات اخیر سعودی‌ها به شفافیت فضای واقعی کمک کرد/دولت در جهت صیانت از تولیدات ملی وظایف مهمی بر عهده دارد

اقدامات اخیر سعودی‌ها به شفافیت فضای واقعی کمک کرد/دولت در جهت صیانت از تولیدات ملی وظایف مهمی بر عهده دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی در آغاز نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال جدید و تاکید معظم له برتولید و داخلی و کالای ایرانی برای همه

اقدامات اخیر سعودی‌ها به شفافیت فضای واقعی کمک کردبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی در آغاز نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال جدید و تاکید معظم له برتولید و داخلی و کالای ایرانی برای همه بخش‌های کشور فضای جدیدی را برای تلاش در جهت منافع ملت فراهم نمود و باید از این فرصت برای معطوف نمودن اراده همگانی برای تولیدات داخلی بهره جست.

وی افزود: در این زمینه هم تولیدکنندگان وظایفی مهم بر عهده دارند که تولیدات با کیفیت فراهم نمایند و هم عرضه کنندگان کالا‌ها باید زمینه اعتماد عمومی در مصرف کالای ایرانی را تدارک کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های گروهی بویژه صدا و سیما برای تشویق مردم برای مصرف تولیدات داخلی وظایفی را برعهده دارند، تاکید کرد: همچنین دولت و الخصوص وزارت صنعت و وزارت جهاد کشاورزی در جهت صیانت از تولیدات ملی و ایجاد ممنوعیت برای واردات محصولاتی که در داخل تولید کافی دارند، وظایفی مهمی بر عهده دارند.

لاریجانی با بیان اینکه بانک‌ها هم مسئولیت مهمی را در جهت حمایت از تولید کالای ایرانی بر عهده دارند بیان داشت: بانک‌ها باید در جهت تسهیلات بخش تولید دست به اصلاحات درونی خود بزنند. در همه این امور مجلس شورای اسلامی این امادگی را دارد تا زمینه‌های قانونی لازم را فراهم اورد.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: بنده از کمیسیون ویژه تولید ملی و اصل ۴۴ به عنوان محور اصلاحات قانونی می‌خواهم که با مشورت مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون‌های تخصصی و رایزنی با بخش‌های دولتی ذی ربط و هفکری با اتاق بازرکانی و اصناف پیشنهادات لازم را تدوین و ظرف سه هفته آینده به مجلس ارائه نمایند.

لاریجانی ادامه داد: همچنین این کمیسیون با استفاده از گزارش‌های مراکز نظارتی و بررسی‌های خود هر ماه گزارش پیشرفت امور را به مجلس تقدیم کند.

رئیس قوه مقننه در ادامه با اشاره به اظهارات و اقدامات مسئولان سعودی درباره مسائل منطقه، گفت: این اظهارات از جهتی بسیار تاسف اور است و از جهتی به شفافیت فضای واقعی کمک می‌کند.

وی افزود: اینکه بعد از سال‌ها که سعودی‌ها با هدایت و حمایت امریکا جریان تروریستی و تکفیری را سامان دادند و هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند و حالا این موضوع را با صراحت اعلام می‌کنند، که همه این اقدامات با هدایت و حمایت امریکا بوده است؛ یک هشدار باش برای کشور‌های منطقه و جهان است که زیر پوست اظهارات با رنگ و لعاب انسان دوستانه و دینی سال‌های گذشته چه اقدامات پلیدی انجام دادند.

تکمیل می‌شود

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد