تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 3:48
کد خبر : 28406

حمایت ازکالای ایرانی باکمک قوای سه گانه ومشارکت مردم محقق میشود

حمایت ازکالای ایرانی باکمک قوای سه گانه ومشارکت مردم محقق میشود

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی تعیین شده است باید با یک عزم همگانی میان مردم و مسئولان برای پیاده شدن آن در جامعه همت کنیم. وی اضافه کرد: اگر بخواهیم این شعار کلیدی و مهم، عملیاتی و اجرایی شود

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی تعیین شده است باید با یک عزم همگانی میان مردم و مسئولان برای پیاده شدن آن در جامعه همت کنیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم این شعار کلیدی و مهم، عملیاتی و اجرایی شود باید همه قوای کشور در کنار مردم تصمیم جدی بگیرند و امکانات خود را بکار گیرند و تولیدکننده داخلی را حمایت کرده و کالای ایرانی مصرف کنند.

عضو هیئت عالی حل اختلاف وتنظیم روابط قوای سه گانه تصریح کرد: امیدوارم شاهد حرکت جدی سه نهاد مهم برای رشد اقتصادی کشور و ارتقا تولید ملی و مصرف کالای ایرانی باشیم.

ابوترابی فرد بیان کرد: با کمک تولید کنندگان و بنگاههای اقتصادی لازم است همه ظرفیت های خود را بکار گیریم تا مردم راغب شوند کالای ایرانی را مصرف کنند تا به اشتغال و تولید و اقتصاد کشور کمک شود.

وی گفت: باید برای گره گشایی از فضای کنونی کسب و کارهمت کنیم و در این راستا حمایت مردم ضروری است اما توجه به کیفیت تولید کالا اهمیت دوچندانی دارد که باید زمینه اعتماد بیشتر مردم را به مصرف داخلی با تولید کالای مرغوب فراهم کنیم.

رویکرد استفاده از کالای ایرانی اصلاح شود

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: باید بتوانیم کالای قابل اعتنایی را برای مردم تولید کنیم و با اصلاح رویکرد مصرف و سبک زندگی زمینه گرایش بیشتر مردم را به خرید و مصرف کالای ایرانی مهیا کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد