تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - 6:36
کد خبر : 28379

مردم به کالای ایرانی اعتماد کنند

مردم به کالای ایرانی اعتماد کنند

ماموستا مُلا محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعتماد به کالای ایرانی اندکی آسیب دیده است، افزود: اعتماد مجدد مردم به کالای تولید داخل نیازمند فرهنگسازی و تلاش و بسیج همگانی است. او تحقق شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی را نیازمند بسترسازی توسط دستگاه

ماموستا مُلا محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعتماد به کالای ایرانی اندکی آسیب دیده است، افزود: اعتماد مجدد مردم به کالای تولید داخل نیازمند فرهنگسازی و تلاش و بسیج همگانی است.
او تحقق شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی را نیازمند بسترسازی توسط دستگاه های اجرایی دانست و افزود: تحقق این موضوع تنها در حیطه وظایف دولت نیست و همه باید تلاش کنند.
وی همچنین بر بسیج تمام امکانات دولتی برای ایجاد زمینه رشد اقتصادی و در گام بعدی ایجاد امنیت شغلی با اصلاح قوانین حمایتی از حقوق کارگر و کارفرما را از دیگر نکاتی دانست که در راستای حمایت از کالای ایرانی باید مدنظر قرار گیرد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، تقویت نگاه درستکاری در عمل و کم فروشی نکردن و مبارزه با نقص های پنهان در ارائه کالا و خدمات را از دیگر نکات ضروری در راستای تحقق شعار سال دانست.
ماموستا محمدی، همچنین از بانک ها و موسسات مالی و سازمان امور مالیاتی نیز خواست در راستای حمایت از کالای ایرانی از برخی کارشکنی ها و کاغذ بازی ها دست بردارند و مانع تراشی نکنند.
او از سیاسیون و مدیران نیز خواست با رعایت اخلاق و پرهیز از جبهه بندی های حزبی و مبارزه جدی با اختلاس و رانت خواری و وارد نکردن کالاهای غیرضروری و جلوگیری از قاچاق، اعتماد اجتماعی برای این حرکت بزرگ را فراهم نمایند.
او از روحانیون و ائمه جمعه و دستگاه های فرهنگی و رسانه ها نیز خواست در این خصوص فرهنگ سازی نمایند و پیگیر مطالبات مردم هم باشند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد که رهبر معظم انقلاب با شناخت کامل از توان کشور و آگاهی کامل از توطئه های دشمن، چنین حرکت عظیمی را تکلیف فرمودند و بی شک ملت نیز همچون همیشه با اعتماد لبیک خواهند گفت.
ماموستا محمدی افزود: ملت ایران مردمانی غیور، خوش فکر و دارای توانایی های بسیار علمی و صنعتی هستند و علاوه بر آن علاقه مندی و تعهد خود را به میهن و هموطن خود پیوسته اثبات کرده اند.
وی یادآوری کرد که در چنین روزهایی که دشمن مزورانه برای تحریم ظالمانه یارگیری و برنامه ریزی می کند و قصد دارد شکست های پی در پی خود را در عرصه های مختلف با تنگناهای اقتصادی جبران کند، این ملت عزم خود را برای مقاومتی دیگر و خلق حماسه ای دیگر جزم می کنند.
وی بیان کرد ملت ایران با لبیک به پیام رهبر خود زمینه یاس چندین باره دشمن را فراهم می کنند و زمینه رونق اقتصادی را مهیا خواهند نمود.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ملت ایران در این برهه تکلیف خود را می دانند و با جان و دل برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان خود تلاش می کنند، گفت: مردم می دانند که با خرید کالای ایرانی چرخ های صنعت کشور به حرکت در می آید و طبیعتا این حرکت نیاز به نیروی کار دارد.
محمدی افزود: جوانان تحصیلکرده و خوش فکر و مستعد ایران اسلامی با حمایت دولت می توانند چنان سرعتی به این چرخش بدهند که همگان را مبهوت کنند.
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، سال ۹۷ را سال ‘حمایت از کالای ایرانی’ نامگذاری کردند.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد