تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1397 - 8:37
کد خبر : 28284

مهدی‌پور: با تحقق شعار سال، آینده کشور تضمین می‌شود

مهدی‌پور: با تحقق شعار سال، آینده کشور تضمین می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد‌امین مهدی‌پور نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امروز (۱۷ فروردین) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با اشاره به نام گذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: این شعار در راستای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد‌امین مهدی‌پور نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امروز (۱۷ فروردین) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با اشاره به نام گذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: این شعار در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که در صورت تحقق آن، آینده کشور تضمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدیهی است، حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم  و غیرت ملی است، افزود:که مسئولان و مردم موظف به اجرای آن هستند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: اما روی صحبت من با مسئولان است، بگذارید بدون رو‌دروایسی بگویم، در سال‌های گذشته چه اتفاقی بر سر ستاره‌های آسمان تولید و صنعت کشور افتاده است؟ در یک کشور با چنین وضعیت و توان بالا، بسیار زشت است که یک تولیدی و یا یک کارخانه به دلایل بسیار جزئی و ناچیز تعطیل و نابود گردد.

مهدی‌پور با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار دارند خاطرات خوبی که به یاد‌ها مانده است را دوباره زنده کنند، گفت: مردم انتظار دارند اگر در کشور توانی وجود دارد، در راستای احیای صنعت نساجی مازندران استفاده گردد، اگر توانی است، در راستای اعتبار بخشی به زعفران خراسان و یا  برای پا گرفتن صنعت ماشین سازی تبریز استفاده شود.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد