تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 6:17
کد خبر : 28153

حمایت از کالای ایرانی سبب اشتغالزایی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

حمایت از کالای ایرانی سبب اشتغالزایی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

ساسان سالاری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در رابطه با فعالیت‌های این گروه جهادی در سال ۹۷ گفت: امسال ما ساخت مدرسه چهار کلاسه در سیستان و مدرسه یک کلاسه در خاش را با توجه به فقر استان در زمینه محیط آموزشی و کلاس

ساسان سالاری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در رابطه با فعالیت‌های این گروه جهادی در سال ۹۷ گفت: امسال ما ساخت مدرسه چهار کلاسه در سیستان و مدرسه یک کلاسه در خاش را با توجه به فقر استان در زمینه محیط آموزشی و کلاس درس را داریم و در حال اجرا هستند.

سالاری افزود: چندین چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مناطق مختلف بلوچستان رو در حال اجرا هستیم، در دهستان بزی سیستان چندین خانه محروم و خانه عالم در حال پیگیری هستیم جهت تامین بودجه جهت شروع فعالیت و همچنین دهستان گنبد علوی دلگان، در زمینه اشتغال چندین واحد مشاغل خانگی پرورش طیور خانگی، رایزنی جهت تامین بودجه مکان کشتار و بسته بندی بلدرچین است.  

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زمینه شعار سال آنچه که به نظر می‌رسد روند نامگذاری شعار‌های رهبر انقلاب به سمت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است که نشان از عقب بودن و کم کاری سایر نهاد‌ها و مجموعه‌ها در تبیین و اجرایی ایشان است.

وی افزود: متاسفانه اقتصاد مقاومتی برای متولیان امر تنها در حد جلسه و همایش است و اجرای آن با بی مهری‌ها و ضعف‌های فراوان بوده است. ولی با تمام این موضوعات رهنمود آقا برای مردم و مسئولین می‌تواند سبب رشد و رونق بسیاری از واحد‌های تولیدی و کارخانجات که برخی از آن‌ها به علت واردات نامدبرانه برخی ذی‌نفعان و دلالان در حال ورشکستگی و تضعیف شود.

سالاری گفت: حمایت از کالای ایرانی با رونق بخشیدن به کارخانجات سبب افزایش تولید، گسترش حوزه فعالیت و ایجاد شرکت‌های بیشتر و در نتیجه آن افزایش اشتغالزایی و حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حاصل از بیکاری جوانان است. امیدواریم بتوانیم با حل موانع موجود جلوی راه فعالیت گروه‌های جهادی بتوانیم هم در مسیر خدمت رسانی به مردم استان و هم در جهت اشتغالزایی در استان گام برداریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد