تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 4:28
کد خبر : 28044

عملی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی نیازمند برنامه ریزی است

عملی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی نیازمند برنامه ریزی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه علیرضا آشناگر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،عبدالرضا میقانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار روز چهارشنبه با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه علیرضا آشناگر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،عبدالرضا میقانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار روز چهارشنبه با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای عملی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی نیازمند برنامه ریزی اصولی هستیم.

وی افزود: اگر فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه رایج شود و مسئولان نیز از تولید داخلی حمایت کنند می توان به اشتغال پایدار کمک کرد.

استاندار قزوین به ضرورت و اهمیت تبیین  شعار سال و برنامه ریزی و هماهنگی برای پیگیری و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و خواستار همراهی همه مسئولان در تحقق این شعار شد.

وی بیان کرد: شرایط و ظرفیت های اقتصادی استان قزوین در حوزه های مختلف قابل توجه است و فعال شدن ظرفیت های بالقوه استان در محورهای مختلف می تواند به تحقق برنامه ها کمک کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد