تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 4:00
کد خبر : 27930

مجلس برای حمایت ازکالاهای ایرانی با قاچاق مقابله کند

مجلس برای حمایت ازکالاهای ایرانی با قاچاق مقابله کند

حجت الاسلام والمسلمین سید صادق علم الهدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی، کشور با معضلی به نام قاچاق کالا مواجه می باشد و این مساله یک مانع بزرگ برای رونق کالاهای ایرانی است و باید دولت و مجلس با جدیت بیشتر دنبال رفع این معضل باشند. وی ادامه داد:

حجت الاسلام والمسلمین سید صادق علم الهدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی، کشور با معضلی به نام قاچاق کالا مواجه می باشد و این مساله یک مانع بزرگ برای رونق کالاهای ایرانی است و باید دولت و مجلس با جدیت بیشتر دنبال رفع این معضل باشند.
وی ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب به صورت کامل دقیق، معقول و نیاز امروز جامعه ما می باشد و هر ذهن، فکر و سلیقه ای این را فرمایشات را تایید و در این مساله که تهیه کالای ایرانی به تقویت دولت و ملت منتهی می شود، جای هیچ مناقشه ای نیست.
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: سخنان ایشان بسیار روشن است و نیاز به تبیین و تفسیر ندارد زیرا همه قبول دارند که حمایت از کالای ایرانی باید رشد و توسعه کشور است ولی این سخنان ایشان را باید عملیاتی کرد و نباید در حد شعار سال باقی بماند.
علم الهدی بیان داشت: باید تولید کننده و مصرف کننده کالاهای ایرانی همدیگر را تقویت و حمایت کنند و در این صورت ما شاهد رشد و بالندگی کشور خواهیم بود.
وی ادامه داد:البته اینکه ما همه بازار را در انحصار کالای ایرانی قرار دهیم موافق نیستم و تجربه ثابت کرده که اگر بازار انحصاری مانند بازار خودرو داشته باشیم شاهد افت کیفیت خواهیم بود، بنابراین اصل و اولویت را کالاهای ایرانی قرار دهیم و برای خرید آن امتیاز قائل شویم ولی مراقب کیفیت باشیم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی سال جدید را سال « حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند.
۷۴۰۱/ ۶۱۳۳/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد