تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1397 - 7:43
کد خبر : 27122

بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

سرهنگ عزیزاله الهیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی کنگاور در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کسب اخباری از منابع خبری مبنی براینکه شخصی با هویت معلوم به تازگی در امر قاچاق کالا فعالیت دارد، بصورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.وی

سرهنگ عزیزاله الهیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی کنگاور در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کسب اخباری از منابع خبری مبنی براینکه شخصی با هویت معلوم به تازگی در امر قاچاق کالا فعالیت دارد، بصورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با رصدهای اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی محل انبار کالاهای قاچاق شدند.
الهیاری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، از انبار موردنظر بازرسی بعمل آورده که موفق به کشف چهار هزار و ۹۸۶ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شدند که بنا به نظر کارشناسان ارزش ریالی آنها ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی کنگاور با بیان اینکه یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شده است، گفت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر ۷۶ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
۸۰۶۶/۷۴۴۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد