تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1397 - 6:15
کد خبر : 27096

۱۰ هزار و ۳۷۰ پرونده اقتصادی در تعزیرات همدان رسیدگی شد

۱۰ هزار و ۳۷۰ پرونده اقتصادی در تعزیرات همدان رسیدگی شد

علیرضا حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کالا و خدمات با هفت هزار و ۴۴۱ فقره پرونده بیشترین میزان تخلفات صنفی استان را به خود اختصاص داده است.وی اضافه کرد: پس از آن بهداشت، دارو و حوزه درمان با یکهزار و ۳۴۴ پرونده در رتبه دوم قرار دارد و

علیرضا حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کالا و خدمات با هفت هزار و ۴۴۱ فقره پرونده بیشترین میزان تخلفات صنفی استان را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: پس از آن بهداشت، دارو و حوزه درمان با یکهزار و ۳۴۴ پرونده در رتبه دوم قرار دارد و همچنین سال گذشته یک هزار و ۵۸۵ فقره از پرونده های تشکیل شده مربوط به قاچاق کالا بود.
وی ادامه داد: ۹۹ درصد از مجموع پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی در بخش کالا و خدمات، ۱۰۰ دردصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و ۹۹ درصد پرونده های بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختمومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: متخلفان به پرداخت حدود ۳۹۹ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.
حسن پور تاکید کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تحقق شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کارخود قرار داده است.
وی اضافه کرد: فعالان این نهاد علاوه بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی را در راستای پیشگیری از تخلفات صنفی و بهداشتی و رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی دارند.
به گفته حسن پور، شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان همدان و تمامی شعب شهرستان های تابعه برای رسیدگی فوری به شکایات اختصاص یافته است و شهروندان می توانند شکایت خود را به صورت حضوری یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و درگاه www.t135.ir اعلام کنند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، همچنین پل ارتباطی از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف و شماره تماس تلفنی ۳۲۵۲۳۴۴۲ تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به درخواست و مطالبات شهروندان در حوره برخورد با تخلفات صنفی پیش بینی شده است.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد