تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397 - 4:11
کد خبر : 26995

زمان اجرای طرح رجیستری برای تمام گوشی‌های سامسونگ مشخص شد

زمان اجرای طرح رجیستری برای تمام گوشی‌های سامسونگ مشخص شد

عبدالمجید اجتهادی، مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: از نظر تعداد فراوانی، گوشی‌های موجود در کشور  برند سامسونگ هستند. وی با بیان اینکه طرح رجیستری شامل گوشی‌های سامسونگ هم می‌شود، افزود: تا پایان فروردین ماه سال ۹۷

نوروز///تمام گوشی های سامسونگ تا پایان فروردین رجیستری می شودعبدالمجید اجتهادی، مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: از نظر تعداد فراوانی، گوشی‌های موجود در کشور  برند سامسونگ هستند.

وی با بیان اینکه طرح رجیستری شامل گوشی‌های سامسونگ هم می‌شود، افزود: تا پایان فروردین ماه سال ۹۷ تمام گوشی‌های سامسونگ شامل طرح رجیستری می‌شوند.

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت:‌ با رجیستری شدن گوشی‌های سامسونگ، تعداد پرونده‌های قاچاق گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ کاهش خواهد یافت.

اجتهادی تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که فریب ادعای برخی از فروشندگان مبنی بر اینکه گوشی‌های فروخته شده به شما را ثبت و رجیستری خواهند کرد را نخورند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد