تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 6:55
کد خبر : 26838

قاچاق سازمان‌یافته کالا/محصول باکیفیت ایرانی به مردم معرفی می‌شود

قاچاق سازمان‌یافته کالا/محصول باکیفیت ایرانی به مردم معرفی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی مویدی صبح امروز در نشست با رسانه های لرستان با اشاره به اینکه امروز همه مولفه ها می تواند در ایجاد اقتدار برای کشور موثر باشد، اظهار داشت: اقتصاد و مسائل اجتماعی جزو اولویت های جدی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی مویدی صبح امروز در نشست با رسانه های لرستان با اشاره به اینکه امروز همه مولفه ها می تواند در ایجاد اقتدار برای کشور موثر باشد، اظهار داشت: اقتصاد و مسائل اجتماعی جزو اولویت های جدی کشور است.

وی با بیان اینکه طی سه تا چهار سال گذشته رهبر معظم انقلاب بحث آسیب های اجتماعی را مطرح کرد، آنگونه که باید آسیب شناسی می کردیم و تلاش می کردیم، نکردیم و اشکلاتی بر ما وارد است، تصریح کرد: آنچه در کلام رهبری و رئیس جمهور شنیدیم نشان دهنده یک وحدت نظر در جهت ارتقای سطح اقتصاد کشور، اشتغال و اشتغالزایی و در یک کلام مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

بهترین نمره و امتیاز و کارنامه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا را می توانیم به نیروی انتظامی اختصاص دهیم

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه روز گذشته رهبری در سخنان خود از جمله الزامات اقتصاد قابل قبول را مبارزه جدی با قاچاق دانستند و ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز در سال جاری حول محور فرمایشات رهبری و رئیس جمهوری تلاش می کند، افزود: بهترین نمره و امتیاز و کارنامه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا را می توانیم به نیروی انتظامی اختصاص دهیم، عده ای هستند که در این صحنه سخت و دشوار جان فشانی می کنند و بازیگر اصلی میدان هستند.

سردار مویدی ادامه داد: تلاش می کنیم در سال جاری با انسجام بخشی بین دستگا ها و ایجاد وحدت فرماندهی در ستاد مبارزه با قاچاق ذیل سیاست های ابلاغی از رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تدابیر بسیار هوشمندانه ای که رهبری دارند حرکت کنیم و بتوانیم در سال جاری گام های جدیدی را برداریم.

قاچاق به صورت سازمان یافته اتفاق می افتد

وی با اشاره به اینکه معتقدیم قاچاق به صورت سازمان یافته اتفاق می افتد، گفت: هر زمان اسم از قاچاق می آید اذهان به سمت مرز نشینان انتقال می یابد، به لحاظ تجربه ای که دارم به صراحت می گویم قاچاق صرفا در مرز نیست، باید با تمرکز بر ضربه زدن به افکاری که قاچاق را رونق می دهند با آن ها برخورد کنیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاجاق کالا و ارز با بیان اینکه سازمان یافتگی فرهنگ غلطی است که محصولات داخلی ما را ناچیز می دانند و اجناس بی کیفیت تلقی می کنند و ذهن و فکر ما را به سمت استفاده از کالاهای بیگانه هدایت می کنند، تصریح کرد: تا نگاه، فکر و فرهنگ ما به سمت استفاده مطلوب از کالاهای داخلی نباشد همچنان قاچاق به عنوان یک تهدید قلمداد می شود.

محصولات با کیفیت تولید ایران را به جامعه معرفی می کنیم

سردار مویدی با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور، تعصبی است که باید نسبت به کالای ایرانی نشان دهیم، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا تلاش می کند محصولات با کیفیتی که شاهد تولید آن هستیم را به جامعه و شهروندان معرفی کند تا مردم با افتخار به آن فروشگاه و مراکز مراجعه کنند و کالای ایرانی را خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم با تمرکز بر فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به عنوان یک اولویت گام برداریم و قطعا همه شهروندان در تولید و ایجاد این فرهنگ می توانند نقش بزرگی ایفا کنند، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا در جهت تحقق شعار سال و حمایت از کالاهای داخلی تمام توان خود را به کار خواهد بست، لرستان به لحاظ پتانسیل ها یی که دارد می تواند در این فرآیند نقش بزرگی را ایفا کند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد: فرماندهی انتظامی لرستان در بحث مواد مخدر و قاچاق کالا اقدامات برجسته ای داشته اند که حاصل تلاش یکایک نیروهای این فرماندهی است.

مبارزه با قاچاق کالا نیاز به بسیج همگانی دارد

سردار مویدی با بیان اینکه افزایش کشفیات حوزه قاچاق کالا در خور توجه است که تشکر می کنیم، تصریح کرد: باید با کانون های اصلی که تفکر قاچاق کالا را تولید می کنند ضربه وارد کنیم و ورود به این ماموریت هم یک پتانسیل و انرژی مضاعفی می خواهد که صرفا نیروی انتظامی نمی تواند، همه باید با یک بسیج همگانی ضربات را به کانون های اصلی قاچاق وارد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما از همه پتانسیل های لازم در این فرایند استفاده نکرده ایم، علل متعددی دارد، افزود: آنچه که رئیس جمهور از ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواسته اند، بحث استفاده بهینه از پتانسیل ها و قابلیت های نظام است، تمرکز بر استفاده بهینه از ظرفیت ها خواهیم داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد