تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 - 11:15
کد خبر : 26447

برنامه‌های فرهنگی آستان کریمه اهل بیت (س) در نوروز ۹۷

برنامه‌های فرهنگی آستان کریمه اهل بیت (س) در نوروز ۹۷

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم سخنرانی با عنوان پیام حرم هر روز ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه،منبر حرم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا و سخنرانی زمزم معرفت نیز هر روز ساعت ۱۷:۱۵ با حضور سخنرانان برجسته برگزار می‌گردد. همچنین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم سخنرانی با عنوان پیام حرم هر روز ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه،منبر حرم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا و سخنرانی زمزم معرفت نیز هر روز ساعت ۱۷:۱۵ با حضور سخنرانان برجسته برگزار می‌گردد.

همچنین حجج‌اسلام صادقی واعظ شنبه، فرحزاد در شب‌های یک‌شنبه و دوشنبه، آیت‌الله مکارم شیرازی سه‌شنبه و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفیعی در شب‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، آیین نیایش صبحگاهی در هفته جاری هر روز بعد از نماز صبح برگزار و زیارت جامعه کبیره نیز پنجشنبه دوم فروردین‌ماه، ساعت ۲۱:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) قرائت می‌شود.

گفتنی است، دعای کمیل این هفته با قرائت حاج ابوالفضل بختیاری پنج‌شنبه بعد از نماز عشا و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین گنجی و قرائت حاج علی مالکی برگزار می‌گردد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد