تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396 - 11:08
کد خبر : 26334

حمله به سفارت ایران در انگلیس، چهره زشت دشمنان را آشکارتر کرد

حمله به سفارت ایران در انگلیس، چهره زشت دشمنان را آشکارتر کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نمازجمعه قم در مصلای قدس خاطرنشان کرد:در زمانی که بن سلمان ( ولیعهد عربستان ) میهمان انگلیس ها بود، آنها دنبال خوش رقصی برای میهمان خود بودند و عده ای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نمازجمعه قم در مصلای قدس خاطرنشان کرد:در زمانی که بن سلمان ( ولیعهد عربستان ) میهمان انگلیس ها بود، آنها دنبال خوش رقصی برای میهمان خود بودند و عده ای معلوم الحال، با حمله به سفارت، پرچم جمهوری اسلامی ایران را پایین کشیده و به آن اهانت کردند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، جمعه دو هفته گذشته چندتن از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلیس با بالا رفتن از دیوار سفارت ایران در لندن و ورود به بالکن سفارت، پرچم ایران را پایین آوردند.
وی با اشاره به فتنه انگیزی برخی فرقه ها برای اختلاف افکنی گفت: آیا امروز مقابله با نظام جمهوری اسلامی و اهانت به رهبر معظم انقلاب به عنوان یک اقدام شرعی و دینی برای عده ای است که اینگونه برخورد می کنند؟
آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: ملت ما چنین اقداماتی که منشاء آن به مسائل دینی نیز برنمی گردد را به شدت محکوم می کنند، رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به اقدامات شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هشدار دادند.
وی با اشاره به حاشیه سازی برخی فرقه ها در روزهای اخیر اظهار داشت: ما نمی خواهیم طرف مقابل مظلوم نمایی کند و هر حرکتی که بخواهد به مظلوم نمایی طرف مقابل کمک کند به مصلحت نظام نیست وباید اجازه دهید مسئولان کار خود را انجام دهند.
آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت رعایت حجاب و عفاف اسلامی گفت: متاسفانه کسانی که ادعای علم و دانش می کنند، حجاب را زیر سوال می برند، در حالی که حجاب یکی از آموزه های دینی ماست.
وی ادامه داد: دنیای غرب، مروج برهنگی است و آنها زن را ابزاری برای کامجویی مردان می خواهند، در حالی که در اسلام، مساله حجاب رکن دفاع از زنان است و می خواهد زنان جامعه مصون بمانند، متاسفانه عده ای با ساختار شکنی می خواهند این اصل مسلم دینی را زیرسوال ببرند.
وی اظهار داشت: جامعه انقلابی و اسلامی ما حاضر نیست افکار و رفتار خود را تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار دهد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال نیز گفت: چهارشنبه سوری در هیچ کجای دین نیامده است، عده ای می گویند آیین باستانی است وباید پاس داشته شود ومتاسفانه در این شب گویا عده ای اعلام جنگ می کنند.
آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت:مسئولان ما برای جلوگیری از مشکلات امنیتی باید سال های آینده قاطعانه تر با این پدیده نامناسب مقابله کنند.
وی همچنین با اشاره به اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب گفت: دیدار اعضای خبرگان با رهبر انقلاب یک جلسه بسیار معنوی بود، رهبر معظم انقلاب با استناد به آیات متعدد، فرمودند: وعده خداوند متعال به انبیای الهی این بود که همیشه خداوند پشتیبان شماست ولی این مهم در سایه اخلاص، ایمان و فداکاری به دست می آید.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند که از مشکلات معیشتی مردم اطلاع دارند ولی آینده کشور روشن است وما مشکل قابل حل نداریم.
خطیب جمعه قم گفت: مهمترین دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و معیشتی مردم در اجلاس خبرگان رهبری مطرح شده و یکی از اقدامات مهم، تشکیل هیات اندیشه ورز برای رصد مسیر انقلاب به سمت اهداف اصلی است.
وی ادامه داد: اگر مجلس خبرگان رهبری بتواند این کار بزرگ را دنبال کند که کجا ما در مسیر انقلاب بودیم و یا کجا فاصله گرفتیم، خدمت بزرگی به نظام است.
اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری از ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه برگزار و اعضا ۲۴ اسفند نیز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
آیت الله حسینی بوشهری همچنین با اشاره به سالروز رحلت سید احمد خمینی گفت: ایشان در زمان امام خدمات مهمی به انقلاب ارائه داده و بعد از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز مراتب تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب نیز ابزار کردند.
حجت اسلام والمسلمین سید احمد خمینی در ۲۵اسفند سال ۱۳۷۳ دارفانی را وداع گفت.
خطیب جمعه قم همچنین با اشاره به شهادت امام هادی (ع) در آستانه سال جدید گفت: اول فرورین ماه مصادف با شهادت امام هادی (ع) است و مردم در این ایام باید حرمت اهل بیت (ع) را حفظ کنند و خدای ناکرده عملی خلاف شان آنها انجام ندهند.
۷۴۰۱/ ۶۱۳۳/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد