تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 9:35
کد خبر : 26069

مردم کردستان مذهب سنتی خودشان را حفظ کرده اند

مردم کردستان مذهب سنتی خودشان را حفظ کرده اند

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان دیروز در جلسه مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایشات سالن بهزیستی استان کردستان برگزار شد، گفت: امر به معروف

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان دیروز در جلسه مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایشات سالن بهزیستی استان کردستان برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه اقشار جامعه است و همه باید در انجام این فرضیه تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

سردار رجبی افزود: در موضوع فرضیه امر به معروف و نهی از منکر ما فقط ذهنمان به سوی حجاب می رود اما فقط مسئله حجاب مطرح نیست و همه ابعاد جامعه را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم کردستان، بسیار خوب و غالب مردم مذهب سنتی خودشان را دارند، خاطرنشان کرد: مردم این دیار همیشه پایبند به نظام و ارزش های ان بوده و هستند.

دعوا را باید مسئولان در جلسات برای بهبودکارها بکار گیرند و هنگام امربه معروف و نهی از منکر باید با زبان خوش و آرام صحبت کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد