تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1396 - 9:54
کد خبر : 25981

رییس پلیس پایتخت: ۳۷۸ سارق و مالخر در تهران دستگیر شدند

رییس پلیس پایتخت: ۳۷۸ سارق و مالخر در تهران دستگیر شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در نشست خبری تشریح دستاوردهای طرح رعد ۸ پلیس پایتخت، افزود: طرح رعد ۸ با محوریت کلانترهای شهر تهران با شناسایی ۲۴۹ مخفیگاه مجرمان(سارق و مالخر) طی مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.وی با اشاره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در نشست خبری تشریح دستاوردهای طرح رعد ۸ پلیس پایتخت، افزود: طرح رعد ۸ با محوریت کلانترهای شهر تهران با شناسایی ۲۴۹ مخفیگاه مجرمان(سارق و مالخر) طی مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه مجرمان دستگیر شده در قالب ۶۰ باند سرقت فعال می کردند، تصریح کرد: یک هزار و ۳۲۴ عدد انواع کالا و لوازم سرقتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از سارقان بازداشت شده، کشف و توقیف شده است.
سردار رحیمی اظهار کرد: ١٢٣ دستگاه خودرو، ٨٣ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه، ١۴٣ دستگاه گوشی تلفن همراه و ١۴١ دستگاه ضبط خودرو از جمله اقلام کشف شده از این باندهای سرقت است.
رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اهتمام پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا، افزود: با اجرای این طرح، ۷ باند قاچاق کالا در تهران منهدم و ۵ هزار و ۶۵۴ قلم کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال نیز کشف و ضبط شد.
به گفته وی، شناسایی و انهدام ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر با دستگیری ٢۴١ عامل فروش از دیگر دستاوردهای مهم طرح رعد ۸ پلیس پایتخت است.
سردار رحیمی اظهار کرد: همچنین اعضای ۲ باند جعل اسناد دولتی شامل سند مالکیت خودرو، منزل، شناسنامه و گذرنامه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: درهمین ارتباط نیروهای پلیس تهران بزرگ موفق به شناسایی و دستگیری اعضای ۳ باند توزیع و نصب ماهواره و توقیف هزاران قطعه تجهیزات گیرنده های ماهواره ای شدند.
سردار رحیمی با بیان اینکه ۸ طرح با عنوان «رعد» به منظور مقابله جدی با متخلفان و برقراری نظم و امنیت در تهران بزرگ اجرا شده، تصریح کرد: اجرای این طرح ها موجب افزایش ٨٧ درصدی کشفیات پلیس در پایتخت شده است.

* ایجاد ۳۱۳ پایگاه پلیس برای برقراری نظم و آرامش در ایام نوروز
رییس پلیس تهران بزرگ همچنین با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین نظم و برقراری امنیت در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: ۳۱۳ پایگاه پلیس علاوه بر کلانتری ها، کار برقراری نظم، آرامش و تامین امنیت کلانشهر تهران در تعطیلات نوروز را برعهده دارند.
سردار رحیمی در خصوص تمهیدان پلیس برای برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال نیز، تصریح کرد: حفظ آرامش و ایمنی شهروندان و مقابله با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال با بکارگیری صدها یگان موتوری و پیاده پلیس تهران انجام خواهد شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/۶۱۳۹/۱۷۳۵**۱۶۲۵
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد