تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 9:42
کد خبر : 25766

کرمانشاه| بیش از ۹۹ هزار نخ سیگارت قاچاق کشف شد

کرمانشاه| بیش از ۹۹ هزار نخ سیگارت قاچاق کشف شد

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از محکومیت یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگارت خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از منابع و مخبرین و پس از تعقیب و گریز خودرو با شلیک تیر هوایی و نهایت پنچر کردن و پس از توقف

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از محکومیت یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۹۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگارت خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از منابع و مخبرین و پس از تعقیب و گریز خودرو با شلیک تیر هوایی و نهایت پنچر کردن و پس از توقف خودرو و بازرسی، مقدار قابل توجهی انواع سیگارت کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهم به پرداخت ۸۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال جریمه محکوم شده است گفت: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی براساس نحوه اظهارات، دفاعیات بلا وجه و غیرمؤثر متهم و به دلیل ناتوانی از ارائه مدارک مثبته و اذعان صریح به علم و اطلاع از موضوع قاچاق پس از اجرای تشریفات قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به جریمه ۸۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جودکی با بیان اینکه قاچاقچی دیگری به اتهام قاچاق ۱۳۲۵ دستگاه لوازم خانگی محکوم شده است بیان کرد: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی متهم را به دلیل قاچاق ۱۲۰ عدد کاسه، ۳۵ عدد کتری، ۱۰۰ عدد رنده، ۱۰۰ دستگاه ترازو، ۱۰۰ عدد فلاکس و ۸۷۰ دست قاشق علاوه بر ضبط کالا به جریمه ۱۶۳ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۸۳۷ ریال محکوم  کرد.

وی از محکومیت یک قاچاقچی تلفن همراه در مسیر خروجی کرمانشاه به سمت استان‌های مرکزی خبر داد و گفت: در بازرسی از یک خودرو ۱۴۴ دستگاه تلفن همراه کشف و شعبه مبارزه با قاچاق کالا متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۶۱ میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۳۸۵ ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی نوروز با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسی و نظارت اجرا می‌شود بیان کرد: هماهنگی و همکاری بیشتر دو دستگاه در ارائه خدمت به مردم در ایام پایانی سال سبب اجرای هر چه بهتر طرح ویژه نظارتی نوروز می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون با توجه به شکایات و تلفن‌های مردمی نارضایتی‌هایی در سطح بازار در زمینه گرانفروشی و کنترل بازار وجود دارد گفت: مردم عملکرد ما را رصد می‌کنند و دستگاه‌های نظارتی با وجود تمام مشکلات و تراکم فعالیت‌ها وظیفه بازرسی و نظارت را به عهده دارند.

جودکی با اشاره به اینکه تقلیل پرونده‌های تخلفات اقتصادی با وجود گزارشات و شکایات مردمی معنادار است بیان کرد: این شکایت‌ها به منظور بر طرف کردن موانع برای پیشرفت امور باید بررسی شود که مسئله بعدی بررسی شکایات مردمی در حوزه قبض آب، برق، گاز و تلفن است.

وی عدم اعلام موجودی انبارها و تخلف در واحدهای صنفی عمده فروش اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی متولی باید لیست تعداد انبارها را ارائه دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عنوان کرد: عدم درج قیمت راه ورود به تخلف از سوی واحدهای صنفی است که  بازرسان باید آن را مهم و جدی تلقی کنند.  

جودکی افزود: تقلب، قاچاق کالا، تفاوت قیمت کالای واحد در واحدهای صنفی مختلف، تفکیک وزن کارتن و نان شیرینی در قنادی‌ها، عدم صدور فاکتور از سوی واحدهای صنفی، اخذ ارزش افزوده در سالن‌های غذاخوری و رستوران‌ها و عدم تشکیل پرونده در حوزه بهداشت از دیگر مشکلات موجود است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد