تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 8:01
کد خبر : 25578

دشمن به دنبال نفود در مراکز موشکی ایران است

دشمن به دنبال نفود در مراکز موشکی ایران است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام الهامی‌نیا، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شب هفت شهدای گمنام در مسجد شیرین آباد فراهان گفت: به هر کجای این جهان هستی می نگیریم، نشانه و آیه‌ای از قدرن خالق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام الهامی‌نیا، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شب هفت شهدای گمنام در مسجد شیرین آباد فراهان گفت: به هر کجای این جهان هستی می نگیریم، نشانه و آیه‌ای از قدرن خالق است. همه علوم، طبیعی و غیر طبیعی، به علوم اسلامی برمی‌گردد یعنی هر چه را که می‌بیند، خواه طبیعت باشد یا ماده، خدا را در آن می بینیم.

وی افزود: تمام قدرت‌ها از غرب تا شرق هیچ یک نمی توانند رزق خود را به دست آوردند مگر به خواست خداوند. آیات قرآن به زیبایی نشانه های آفرینش خداوندی را برای ما بیان می کند.

الهامی نیا با اشاره به آیه قرآن در مورد انفاق در راه خدا اظهار کرد: انفاق در راه خدا، بسان بذری است که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه یک صد دانه باشد، و خداوند برای هر کسی که خود بخواهد آن را دو یا چند برابر می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر فردی هم جان خود را مخلصانه در راه خدا فدا کند، سعادت دنیا و اجری اخروی را کسب می‌کند. شهدای ما در راه خدا جهاد کردند و در این مسیر از جان خود هم گذشتند. این اخلاص و عمل شهید در نزد خداوند مقبول شده و در نزد پروردگار خویش روزی می خورد.

خون شهدا در رگ مدافعان حرم می‌جوشد

وی ادامه داد: خون شهید در نزد خداوند جایگاهی بس رفیع دارد، خون این شهیدان در رگ های سردار سلیمانی ها، شهید حججی ها و مدافعان حرم می جوشد. به واسطه خون شهدا بود که مدافعان حرم در برابر استکبار و سقیفه وهابی ایستادند و اجازه ندادند به حرم آل الله جسارت شود.

 دشمن به دنبال نفود در مراکز موشکی ایران است

الهامی نیا با اشاره به توان موشکی کشور گفت: توان موشکی کشور با همت شهید طهرانی‌مقدم شکل گرفت، در زمان تحریم،با حداقل امکانات از طریق مهندسی معکوس و با تلاش‌های فراوان سردار بزرگ تاریخ موشکی ایران شهید حسن طهرانی مقدم مسیر موفقیت پیموده شد و قدرت موشکی ایران به ثمر نشست و امروز جمهوری اسلامی ایران چهارمین قدرت موشکی دنیا است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: دشمن به دنبال نفود در مراکز موشکی ایران است. بایستی منویات رهبری در مورد نفوذ دشمن مورد توجه قرار بگیرد. دشمن با نفوذ در مراکز قدرت به دنبال دستیابی به اهداف خود است.

وی تصریح کرد: توان موشکی و امثال شهید حججی ها دو رکن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. شهید حججی ها در کشور ما فراوان هستند و با اقتدار ایستاده و از آرمان ها دفاع می کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد