تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 13:25
کد خبر : 147639

اقامه نماز واقعی موجب بیداری و تقوای الهی می شود

اقامه نماز واقعی موجب بیداری و تقوای الهی می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش نماز نیروهای مسلح استان با عنوان منزلت نماز روز چهارشنبه با حضورحجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش نماز نیروهای مسلح استان با عنوان منزلت نماز روز چهارشنبه با حضورحجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت: نماز در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اقامه آن توسط پیامبر اکرم(ص) به تحولات معنوی زیادی کمک کرد.

وی افزود: تقوی موجب پرهیزگاری و سعادت و ایجاد توانایی و دانایی  در انسان می شود به گفته پیامبر با اتکا به تقوی می توان در سرزمین های دیگر و حتی کنار دشمنان نیز با عزت زیست .

image_2021_12_8-13_4_13_516_ojV

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: نماز باید با نیت الهی و خلوص اقامه شود تا موجب بیداری شود و انسان را از خطا و گناه بازدارد و  برگزاری همایش منزلت نماز در قزوین از کارهای ارزشمندی است که امیدواریم موحجب توجه بیشتر ما به فلسفه نماز و اثقامه دسرت آن شود.

عابدینی تصریح کرد: نماز می تواند کانون ایجاد قدرت باشد و توجه به اقامه آن در میان نیروهای مسلح به تقویت روحیه دینی و معنوی و کسب اقتدار و عزت بیشتر کمک می کند.

وی اقامه نماز اول وقت را توصیه کرد و گفت: اقامه فریضه نماز باید در اولویت همه مردم و مسپولان باشد تا بتوانیم از این رکن دینی برای خودسازی و افزایش ایمان و تقوای خود بهره گیریم.

44444

در این مراسم پس از مدیحه سرایی توسط استاد کلامی، از فعالان عرصه نماز استان تجلیل شد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد