تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 12:25
کد خبر : 25193

کشف لباس و و تنباکوی قاچاق در خدابنده

کشف لباس و و تنباکوی قاچاق در خدابنده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مصطفائی فرمانده انتظامی خدابنده در گفت وگو با نسیم اشراق،اظهار کرد: هزار دست لباس قاچاق در شهرستان خدابنده کشف و ضبط شد. وی افزود: این تعداد لباس قاچاق درب ازرسی ازیک دستگاه خودروی سواری پراید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مصطفائی فرمانده انتظامی خدابنده در گفت وگو با نسیم اشراق،اظهار کرد: هزار دست لباس قاچاق در شهرستان خدابنده کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد لباس قاچاق درب ازرسی ازیک دستگاه خودروی سواری پراید کشف شد و کالاها و خودرو به نفع دولت ضبط شد.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: جریمه این کالاهای قاچاق ۱۲۷ میلیون ریال است .

وی همچنین عنوان کرد: ۱۲۰ کیلوگرم تنباکوی قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری سمند که شامل ۴۷۸بسته است در خدابنده کشف و ضبط شد و ارزش ریالی این کالای قاچاق ۲۲۷ میلیون ریال است .

فرمانده انتظامی خدابنده با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های نیروی انتظامی است.

وی گفت: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز دارای اهمیت ویژه ای است.

مصطفائی ادامه داد:  به‌رغم تلاش‌های به‌عمل‌آمده و حتی تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا و مواجه شدن نظام و ملت ایران با یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار و تحریم ظالمانه؛ با گذشت ۱۵ سال همچنان نیازمند استمرار تلاش‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در این عرصه مهم هستیم.

وی با بیان اینکه قاچاق فراتر از بُعد اقتصادی، واقعیتی است که حاوی ابعاد امنیتی ــ سیاسی و فرهنگی نیز است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق یا همان "اژدهای هفت‌سر" نیازمند اقدامات جهادی، انقلابی و قاطع و عدم انفعال برابر مقاومت‌های شدید و مانع‌تراشی‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به چنین افرادی را نخواهد داد و با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد