تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 8:01
کد خبر : 25047

ایجاد عدالت اجتماعی باید مورد توجه همه اقشار قرار گیرد

ایجاد عدالت اجتماعی باید مورد توجه همه اقشار قرار گیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد اظهارکرد: میعادگاه های نماز جمعه قرارگاه، اسلام، عدالت، اخلاق، قدرت و تبیین سیاست اسلامی است.  وی افزود: مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه یک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد اظهارکرد: میعادگاه های نماز جمعه قرارگاه، اسلام، عدالت، اخلاق، قدرت و تبیین سیاست اسلامی است. 

وی افزود: مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه یک فرصت است که در اختیار امیر مسلمنان قرار گرفته و ظرفیتی در اختیار رهبر دینی جامعه اسلامی است تا فراخوان دهد و مردم اجتماع کنند و آنچه لازم است را به اطلاع مردم برسانند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نماز جمعه امری سیاسی و عبادی است که در سخن امام رضا(ع) نیز به این موضوع اشاره و تاکید شده است. 

حسینی تصریح کرد: دشمن برای آسیب رساندن به دین، فرهنگ، ادب، اخلاق، خانواده، بازار و جوانان ما نقشه کشیده و نباید غفلت کنیم و آنها در کمین هستند تا در فرصت مناسب ضربه خود را وارد کند. 

حسینی گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و رشد اقتصادی نامگذاری شده است باید در نماز جمعه از همه اقشار دعوت به همکاری برای تحقق بخشیدن به این هدف انجام شود و اگر کم کاری هایی وجود دارد باید به اطلاع مردم برسد. 

وی تاکید کرد: مشکلات باید به دست مردم حل شود و مراسم نماز جمعه مظهر اتحاد و همدلی ملت در خنثی سازی دشمنان است. 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند نظام اسلامی ایران پس از ۴۰ سال پیشرفت های زیادی داشته که کسی منکر ان نیست و موانع بزرگی را در هم شکسته ایم وبا این حال ایشان هشدار دادند انقلاب با همه پیشرفت ها در برخی حوزه ها  دچار مشکل است. 

حسینی تاکید کرد: یکی از آن حوزه ها که همه باید به آن توجه داشته باشند توجه به عدالت اجتماعی است و در این حوزه کم کاری شده که باید این کاستی جبران شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد