تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 14:10
کد خبر : 84993

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران با سخنگوی شورای نگهبان دیدار کردند

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران با سخنگوی شورای نگهبان دیدار کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه‌های تهران عصر امروز به نمایندگی از دانشجویان سراسر کشور با حضور در ساختمان شورای نگهبان با عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان دیدار و گفتگو کردند. بر اساس این گزارش، در

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران با سخنگوی شورای نگهبان دیدار کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه‌های تهران عصر امروز به نمایندگی از دانشجویان سراسر کشور با حضور در ساختمان شورای نگهبان با عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دانشجویان در خصوص مسائل مربوط به حضور زنان در عرصه مدیریتی کشور، شبهات دانشجویان در مورد انتخابات ریاست جمهوری و مسائل دیگر با سخنگوی شورای نگهبان به گفتگو نشستند.   لازم به ذکر است، دانشجویان در این دیدار وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به همراه نامه‌ای در خصوص مسائل زنان به عباسعلی کدخدایی اهدا کردند و خواستار بررسی شورای نگهبان به مشکلات زنان در کشور شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد