تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 4:32
کد خبر : 25038

تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گردهم می‌آیند/ تدوین یک طرح جامع

تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گردهم می‌آیند/ تدوین یک طرح جامع

سیدمهدی جوادی، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری این نشست خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ تولیدکننده، عضو این انجمن هستند و قرار است نخستین نشست هم اندیشی این افراد با یکدیگر، ۱۵ اسفندماه برگزار شود. در این جلسه طرح جامع ساماندهی

سیدمهدی جوادی، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری این نشست خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ تولیدکننده، عضو این انجمن هستند و قرار است نخستین نشست هم اندیشی این افراد با یکدیگر، ۱۵ اسفندماه برگزار شود. در این جلسه طرح جامع ساماندهی محصولات حجاب و عفاف معرفی می‌شود؛ همچنین از پایگاه اطلاع رسانی انجمن رونمایی خواهد شد.

او در پاسخ به این که در طرح جامع ساماندهی محصولات حجاب و عفاف به چه مواردی اشاره شده گفت: همه مسئولان دولتی و فرهنگی، ادعا می‌کنند نسبت به این گونه محصولات بی‌توجه نیستند و از آن حمایت می‌کنند ما در این طرح مشخص کرده‌ایم هر کدام از دستگاه‌های حاکمیتی، اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد، صدا و سیما، وزارت صنعت و معدن، بخش‌هایی از سپاه و دیگر نهادهای متولی چه کاری می‌توانند انجام دهند.

جوادی به اهداف انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: آنچه اهمیت دارد درنظر گرفتن تسهیلات برای تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف است. از کاهش تعرفه گمرک و مالیات گرفته تا فراهم آوردن تسهیلاتی برای تولیدی‌ها چون گرفتن  مجوزهای لازم و… به عبارتی انجمن تشکیل شد تا تسهیلاتی را در اختیار اعضا بگذارد و مشکلات صنفی اعضا را برطرف کند و زمینه‌های رشد و تعالی اعضا را فراهم آورد. زیرا ما در این حوزه به آموزش تخصصی در حوزه طراحی تا بهینه‌سازی چرخه تولید و همچنین برندینگ و تبلیغ محصولات در بازار نیاز داریم. برای مثال ما الان یک مانتو تولید کنیم نمی‌دانیم چگونه باید آن را تبلیع کنیم که به هیچ کس و هیچ جا برنخورد.

نخستین هم‌اندیشی تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف، روز ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میدان قبا، فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد