تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 6:21
کد خبر : 24935

بالغ بر ۸ میلیون عدد مواد محترقه در استان کردستان کشف شده است

بالغ بر ۸ میلیون عدد مواد محترقه در استان کردستان کشف شده است

رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگارمهر به میزان  کشفیات کالاهای قاچاق در ۱۱ ماهه امسال دراین استان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۵۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی دراستان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۰۸ درصد رشد داشته

رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگارمهر به میزان  کشفیات کالاهای قاچاق در ۱۱ ماهه امسال دراین استان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۵۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی دراستان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۰۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های این بخش، عنوان کرد: در ۱۱ ماهه  امسال ۶۶ هزار و ۳۸۴ دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

وی میزان کشفیات سیگار قاچاق را هم ۵۴ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۸۴ نخ ذکر کرد و افزود: این میزان نسبت به ۱۱ ماهه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان اضافه کرد: میزان داروی قاچاق کشف شده در ۱۱ ماهه امسال ۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۸۰ قلم بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

میرزایی از کاهش ۴ درصدی کشف موبایل قاچاق دراستان کردستان خبرداد و اظهارداشت: ۳۴ هزار و ۶۹۹ دستگاه موبایل در ۱۱ ماهه امسال دراستان کشف شده است.

وی ادامه داد: دراین مدت ۴۴۷ هزار و ۳۸۸ لیتر سوخت و ۱۴ هزار و ۷۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری دراستان کشف شده که هر کدام به ترتیب ۱۴ درصد و ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۷۱ هزار و ۴۳۴ ثوب البسه قاچاق هم کشف شده است، بیان کرد: میزان کشفیات البسه هم نسبت به ۱۱ ماهه  سال ۹۵، ۳۰ درصد کاهش داشته است.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان از کشف بالغ بر ۸ میلیون و ۵۵۹ هزار عدد مواد محترقه در ۱۱ ماهه امسال دراین استان خبرداد وگفت: این میزان نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته ۴۶۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

میرزایی از کاهش ۱۵ درصدی کشف احشام قاچاق خبرداد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۳ هزار و ۷۹۶ راس احشام در استان کشف شده که این میزان در ۱۱ ماهه  سال گذشته ۴ هزار و ۵۱۹ راس بوده است.

وی تعداد کل پرونده های تشکیل شده قاچاق دراستان را ۵ هزار و ۱۳۶ پرونده خواند و افزود: از این لحاظ نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی پرونده های تشکیل شده قاچاق دراستان هستیم.

وی اضافه کرد: تعداد باندهای متلاشی شده در ۱۱ ماهه امسال دراستان هم ۵۴ فقره و تعداد متهمین دستگیر شده هم ۲ هزار و ۸۵۷ نفر بوده که این تعداد به ترتیب ۴ درصد افزایش و ۲۹ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد