تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 10:19
کد خبر : 24459

پنج محموله کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

پنج محموله کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

سرهنگ صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار کرد: ماموران انتظامی پلدختر بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی با هدف مبارزه با کالای قاچاق که یکی از اولویت های مهم این نیرو است شب گذشته در یک عملیات مشخص با تدابیر خاص امنیتی موفق

سرهنگ صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار کرد: ماموران انتظامی پلدختر بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی با هدف مبارزه با کالای قاچاق که یکی از اولویت های مهم این نیرو است شب گذشته در یک عملیات مشخص با تدابیر خاص امنیتی موفق به توقیف سه دستگاه خودرو ایسوزو و ۲ دستگاه خودرو سبک شدند.
وی افزود: در بازرسی های به عمل آمده از این خودروها از یک دستگاه سواری سمند یک دستگاه لیزر از وسایل پزشکی ، سه هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی کشف و از یک دستگاه سواری پژو مقدار ۶۰۰ کیلو بادام درختی هندی در پاسگاه پل تنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: قاچاقچیان چهارهزار و ۴۵۰ سوپ انواع البسه را در کامیونت ایسوزو زیر بار سبزی کرفس جاسازی کرده بودند که در پاسگاه انتظامی جایدر پلدختر به دام پلیس افتادند و به مقصد نرسیدند.
وی افزود: کارشناسان اقتصادی ارزش ریالی این محموله ها را ۶ میلیارد ریال قیمت گذاری کردند.
سرهنگ عبدالوند تصریح کرد: در این رابطه سه نفر قاچاقچی کالا دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
۷۲۷۲/۶۰۶۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد