تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 8:07
کد خبر : 24435

لرستان|محموله ۴ میلیار ریالی قاچاق کالا در پلدختر توقیف شد

لرستان|محموله ۴ میلیار ریالی قاچاق کالا در پلدختر توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار محمدمهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران از توقیف کالای قاچاق در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: سه دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در شهرستان پلدختر توقیف شد. وی بابیان اینکه محموله مکشوفه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار محمدمهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران از توقیف کالای قاچاق در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: سه دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در شهرستان پلدختر توقیف شد.

وی بابیان اینکه محموله مکشوفه به ارزش چهار میلیارد ریال بوده است افزود: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آزادراه "پل زال – خرم‌آباد" به سه دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، مقادیری کالای قاچاق کشف کردند عنوان کرد: محموله مکشوفه شامل دو هزار و دو عدد کارتن انواع مصنوعات شیشه‌ای، ظروف غذاخوری، فلزی و چینی بوده است که سه در این راستا دستگیر و متهمان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد