تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 8:11
کد خبر : 24201

افزایش ۸ درصدی آمار پرونده های قاچاق کالا در کرمان

افزایش ۸ درصدی آمار پرونده های قاچاق کالا در کرمان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ارسلان میری پیش از ظهر یکشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته هشت درصد افزایش کمیت تعداد پرونده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ارسلان میری پیش از ظهر یکشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته هشت درصد افزایش کمیت تعداد پرونده قاچاق کالا در استان را داشته ایم.

وی افزود: طی سال جاری از هزار و ۵۹۳ فقره پرونده قاچاق کالا در استان کرمان هزار و ۶۰۴ فقره مخدومه و ۷۹ فقره مانده داریم و بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال افزایش ارزش محکومیت هایی بوده که رای صادر شده است.

میری بیان داشت: در ۱۲ ماهه سال گذشته هزار و ۴۴۲ فقره پرونده قاچاق استخراج شده که در ۱۰ ماهه سال جاری هشت درصد افزایش آورده داشته ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد: سال گذشته ارزش ریالی پرونده های قاچاق کالا بیشتر از سال جاری بوده و این در حالیست که از لحاظ کمیت پرونده های قاچاق کالا در سال جاری افزایش یافته است.

وی گفت: براساس اسناد و مدارک رای مقتضی صادر می شود و نظرات کارشناسی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارشناسی که ادارات بر اساس مسئولیت خود اظهار نظر می کنند بسیار در صدور آرا موثر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد