تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 6:30
کد خبر : 24189

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز ارومیه

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز ارومیه

سرهنگ علی علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران هنگ مرزی ارومیه با کارهای اطلاعاتی، کاروان قاچاقی که قصد ورود به ایران را داشتند، در مرز شناسایی کرده و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.وی با اشاره به توقیف این کاروان قاچاق اضافه کرد: از این تیم،

سرهنگ علی علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران هنگ مرزی ارومیه با کارهای اطلاعاتی، کاروان قاچاقی که قصد ورود به ایران را داشتند، در مرز شناسایی کرده و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به توقیف این کاروان قاچاق اضافه کرد: از این تیم، ۱۹۵ کیلوگرم بذر چغندرقند، ۷۸ لیتر سموم کشاورزی و ۴۰ کیلوگرم توتون سیگار کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: مرزبانان این منطقه در یک عملیات دیگر، ۶۱ هزار و ۵۱۰ عدد قرص و داروی پزشکی، یک هزار و ۶۱۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۷۰ عدد اسپری پزشکی، ۱۰۳ عدد آمپول پزشکی و ۳۲ جفت کفش قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
فرمانده هنگ مرزی ارومیه بیان کرد: در این عملیات ها ۲ نفر متهم دستگیر و علاوه بر متوقف کردن ۲ دستگاه خودرو، ۱۰ راس دواب نیز توقیف شد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا مرزهای مشترک ایران و ترکیه با ۵۵۰ کیلومترطول درآذربایجان غربی قرار دارد که ۱۵۰ کیلومتر آن در شهرستان ارومیه واقع است.
۶۰۰۹/۲۰۹۳
خبر: یوسف رحیمی ** انتشار: صابر چهرقانی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد