تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 - 11:23
کد خبر : 24034

خراسان شمالی| مسئولان مفسدان اقتصادی و فلج‌کنندگان اقتصاد کشور را به مردم معرفی کنند

خراسان شمالی| مسئولان مفسدان اقتصادی و فلج‌کنندگان اقتصاد کشور را به مردم معرفی کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نماز را در راس کارها و فعالیت های خود قرار داده و آن را گرامی بدارید زیرا اولین رکن و پایه حاکمیت دینی نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نماز را در راس کارها و فعالیت های خود قرار داده و آن را گرامی بدارید زیرا اولین رکن و پایه حاکمیت دینی نماز است. همانطور که در قرآن کریم خداوند متعال ۴ اصل اساسی نماز، زکات، امربه معروف و نهی از منکر را توصیه کرده است.

وی افزود: نماز مکتب تربیت و مرکب تقرب است، نماز مکتب انسان‌سازی است زیرا عصاره اسلام در نماز گنجانده شده است و نماز در اسلام خاکریز اول در برابر دشمن است و نگذاریم دشمن از این خاکریز بگذرد و دین ما را به غارت ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به اولین برنامه دشمن افزود: مهم ترین و اولین برنامه دشمن٬ گرفتن نماز از انسان است. نماز در روایات به نهر آب روانی تشبیه شده که روح را شسته و معطر می‌کند. استان خراسان شمالی جزو ۱۰ استان  برتر کشور در اقامه نماز ادارات است و به‌زودی شاهد  اجلاس نماز برای تجلیل از ادارات برتر نماز هستیم تا فرهنگ نماز رسانه‌ای شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) می فرمایند دو ویژگی برجسته برای مردم خوش برخورد‌بودن با دیگران و تکریم و احترام به همسران است. زن و مرد باید برای آرامش و روح و امنیت زندگی تلاش کنند.

وی تاکبد کرد: حضرت زهرا(س) مدافع امامت و شهیده راه ولایت است و توانست بعد رحلت پیامبر(ص) اولین اعتراض سیاسی را از مظلومیت حضرت علی(ع) در خطبه‌های فدکیه با افشاگری و استیضاح به زبان بیاورد و در برابر ظلم و بی‌عدالتی سکوت نکرد و پرچم مظلویت حضرت علی(ع) را برافراشته نگاه داشت.

یعقوبی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان، ملت ایران عزتمندانه و باشکوه به چهلمین جشن پیروزی در ۲۲ بهمن آمدند و برگ زرین دیگری را رقم زدند و به دشمنان ثابت کردند با تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی پشت رهبر انقلاب و راه امام خمینی(ره) راه را ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: برخی با آزاد گذاشتن مرزها و ورود جنس قاچاق٬ اقتصاد مردم را فلج کرده‌اند. دولت باید جلوی این بی‌عدالتی را بگیرد. مسئولان از نجابت ملت سوءاستفاده نکنند و کسانی که باعث و بانی بدبختی مردم و فلج‌کننده اقتصاد کشور هستند  را معرفی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد