تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:00
کد خبر : 23637

رقابت ۳ هزار دانش آموز ناحیه یک همدان در مسابقات قرآن

رقابت ۳ هزار دانش آموز ناحیه یک همدان در مسابقات قرآن

ابوالفضل کتابی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش ناحیه ۱ همدان با حضور سه هزار دانش آموز دختر و پسر آغاز شد.وی افزود: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش

ابوالفضل کتابی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش ناحیه ۱ همدان با حضور سه هزار دانش آموز دختر و پسر آغاز شد.
وی افزود: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، حفظ قرآن عمومی، حفظ ویژه ۵جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و کل، قرائت ترتیل، تحقیق، احکام، انشای نماز ویژه دختران و پسران و اذان و مداحی ویژه پسران برگزار می‌شود.
کتابی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات با گذشت ۳ روز از دهه فجر آغاز شده است اضافه کرد: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن در ۱۱ رشته و در دو بخش دختران و پسران در محل کانون مهدیه و دارالقرآن خاتم النبی(ص) طی ۱۵ روز برگزار می‌شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ادامه داد: پس ازاتمام مسابقات، نفرات اول تا سوم هر رشته در دو بخش دختران و پسران به مسابقات استانی راه خواهند یافت، گفتنی است سی و ششمین مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ۲۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۵ داور مجرب و خبره ارزیابی مسابقات را انجام می‌دهند گفت: تاکنون مسابقات در سطح خوبی در حال برگزاری است و استقبال دانش آموزان در این دور از مسابقات ستودنی است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد