تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 10:08
کد خبر : 23268

تعامل دستگاه ها موجب کاهش قاچاق می شود

تعامل دستگاه ها موجب کاهش قاچاق می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از نیشابور ، سخدری در مراسم معرفی شهر فیروزه بعنوان شهری عاری از کالای قاچاق اظهار کرد : در تمام استان های کشور قرارگاه هایی برای مبارزه با کالای قاچاق راه اندازی شده است که تاکنون اقدامات خوبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از نیشابور ، سخدری در مراسم معرفی شهر فیروزه بعنوان شهری عاری از کالای قاچاق اظهار کرد : در تمام استان های کشور قرارگاه هایی برای مبارزه با کالای قاچاق راه اندازی شده است که تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی افزود : اگر تعامل تمامی دستگاه ها باشد موجب کاهش کالای قاچاق در استان می شود و قاچاق کالا بر روی امنیت هم تاثیر می گذارد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد : بنابراین تمامی دستگاه هایی که امکان دارد باید به این موضوع ورود پیدا کنند ، یک سازمانی در این راستا موفق نیست مگر اینکه تمام سازمان ها در این موضوع سهیم باشند.

وی بیان کرد : خوشبخاته این تعامل در برخی شهرستان های استان بویژه در فیروزه وجود دارد که این تعامل موجب شده است که شهر فیروزه بعنوان شهری عاری از کالای قاچاق انتخاب شود.

سخدری گفت : ما مبارزه با کالاهای قاچاق را هدف خود قرار داده ایم و در این راستا هیچگونه کوتاهی نمی کنیم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد