تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 9:01
کد خبر : 23248

کرمانشاه| ۳۰۰۰۰ نخ سیگار خارجی کشف شد

کرمانشاه| ۳۰۰۰۰ نخ سیگار خارجی کشف شد

داریوش جودکی در گفت‌‏وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به کشف و ضبط ۳۰ هزار نخ سیگارت خارجی در کرمانشاه، اظهار داشت: یک قاچاقچی به اتهام حمل و قاچاق ۳۰ هزار نخ سیگارت خارجی، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۱۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره

داریوش جودکی در گفت‌‏وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به کشف و ضبط ۳۰ هزار نخ سیگارت خارجی در کرمانشاه، اظهار داشت: یک قاچاقچی به اتهام حمل و قاچاق ۳۰ هزار نخ سیگارت خارجی، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۱۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به جریمه ۶۰ میلیونی قاچاقچی ذغال در کرمانشاه، گفت: شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز  تعزیرات حکومتی کرمانشاه یک قاچاقچی ذغال را بر اساس صورت‎جلسه کشف و اعلام جرم پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه، به اتهام مباشرت و حمل۲۱۰ کیلوگرم ذغال قاچاق علاوه بر ضبط کالا به مبلغ  30 میلیون و ۱۵۰ هزار ریال در حق صندوق دولت و به دلیل خسارت  نیز به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به در حق سازمان شاکی محکوم کرد.

جودکی با اشاره به کشف و ضبط ۱۴ عدد باطری خارجی قاچاق در کرمانشاه، بیان کرد: این قاچاقچی توسط شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۶ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال جریمه محکوم شد.

وی عنوان کرد: یک قاچاقچی به اتهام مباشرت و حمل دو دستگاه کولر گازی مدل ۲۴ هزار و۹۴ کیلوگرم گردو با پوست در شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف و ضبط ۱۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: یک قاچاقچی به اتهام مباشرت در قاچاق ۱۴ حلقه لاستیک خارجی، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد