تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 6:02
کد خبر : 23119

منطقه آزاد چابهار؛ پایلوت انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه قاچاق کالا و ارز

منطقه آزاد چابهار؛ پایلوت انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه قاچاق کالا و ارز

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، ساوری افزود: اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه منطقه آزادچابهار قابل تقدیر است. وی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه آزاد چابهار و ظرفیت‌های ممتاز منابع انسانی مستقر در استان، چالش‌های موجود در این حوزه نیز در آینده

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، ساوری افزود: اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه منطقه آزادچابهار قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه آزاد چابهار و ظرفیت‌های ممتاز منابع انسانی مستقر در استان، چالش‌های موجود در این حوزه نیز در آینده نزدیک مرتفع شود.

وی در ادامه تصریح کرد: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک قانون ممتاز و واقع‌بینانه است و از ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای به خصوص در فصل دوم با رویکرد پیشگیرانه برخوردار بوده و تحقق بالفعل مواد ۵، ۶، ۷ و ۱۳ این قانون نقش موثری در ابهام زدایی حذف گمنامی و پیشگیری از قاچاق کالا ایفا می‌کنند.

ساوری خاطرنشان کرد: باید پذیرفت همچنان در حوزه پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماع محور و رویکرد وضعی درباره حوزه قاچاق کالا با چالش‌های جدی مواجه هستیم و آگاه‌سازی عمومی و اختصاصی، توجیه و ارشاد، هشدار و انذار می‌بایست به عنوان مطالبه اصلی کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا قلمداد شود.

مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به عملکرد کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه ماحصل فعالیت‌ها و مصوبات کارگروه استان در این حوزه منتج  به نتایج ارزشمندی شده و استان سیستان و بلوچستان در زمره ۵ استان موفق کشور در امر قاچاق کالا و ارز محسوب می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد