تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 6:52
کد خبر : 23030

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خشکبار و کالای قاچاق در مراغه

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خشکبار و کالای قاچاق در مراغه

سرهنگ رضا اصلانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به کشف این محموله های قاچاق از سه خودرو در محور مراغه – هشترود شدند.وی ادامه داد: در بازرسی ماموران انتظامی از این خودروها، سه هزار

سرهنگ رضا اصلانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به کشف این محموله های قاچاق از سه خودرو در محور مراغه – هشترود شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی ماموران انتظامی از این خودروها، سه هزار و ۳۳۰ کیلوگرم مغز گردو و بادام و ۱۳ کارتن ادکلن قاچاق خارجی کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.
وی با تاکید بر لزوم مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز گفت: برخورد با اخلالگران و سودجویان اقتصادی به عنوان یکی از منویات مهم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا با جدیت تمام با متخلفان برخورد قانونی می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
۳۰۷۷/۷۴۸۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد