تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 8:36
کد خبر : 22888

حجاب و عفاف زمینه ساز تربیت فرزندانی همتراز با فرهنگ ایرانی و اسلامی است

حجاب و عفاف زمینه ساز تربیت فرزندانی همتراز با فرهنگ ایرانی و اسلامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،آیت الله سیدروح الله صدرالساداتی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم میناب اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) بزرگترین بانوی بشریت الگوی بارزی برای زنان امروز جامعه است.  صدرالساداتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،آیت الله سیدروح الله صدرالساداتی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم میناب اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) بزرگترین بانوی بشریت الگوی بارزی برای زنان امروز جامعه است.

 صدرالساداتی با بیان اینکه فاطــمه زهرا(س) الگوی نمونه برای زنان عالم است، افزود: زنان جامعه با حفظ حجاب و عفت خود در جهت نهادینه کردن این فرهنگ نبوی ادامه دهنده راه آن بانوی بزرگوار باشند.

وی فاطــمه زهرا(س)را بزرگترین بانوی بشریت دانست و گفت: برخی غفلت ها سبب شده تا مردم از وجود معنوی این بانوی دوعالم فاصله بگیرند لذا درک صحیح و عمیق این نور الهی نیازمند پیروی از راه و سیره فرهنگ ناب محمدی است.

صدر الساداتی حجاب و عفاف را از سنگرهای محکم برای زن در مقابل نگاه های زهرآلود برشمرد و بیان کرد: حجاب و عفاف ضامن سلامتی جامعه و زمینه ای برای تربیت فرزندان انقلابی در تراز فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، پوشش اسلامی برای زنان را از ضروریات دین مقدس اسلام برشمرد و گفت: یک زن مسلمان هرگز فرمان خداوند متعال را در مورد حفظ عفاف و حجاب خود فراموش نمی کند و در طول زندگی حجاب خود را مانند گوهری گرانبها پاسداری می کند.

صدرالساداتی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) ضامن پایداری جوامع و مایه استحکام خانواده هاست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد