تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 8:11
کد خبر : 88659

کارخانه سبلان پارچه از ورشکستگی خارج شد

کارخانه سبلان پارچه از ورشکستگی خارج شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در جلسه تحویل سبلان پارچه به مالک اصلی گفت: بنده از زمانی که در اردبیل حضور داشتم و از سال ۹۳ پیگیر حل مشکلات این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در جلسه تحویل سبلان پارچه به مالک اصلی گفت: بنده از زمانی که در اردبیل حضور داشتم و از سال ۹۳ پیگیر حل مشکلات این واحد تولیدی بودیم تا از تولید به صورت کامل باز نایستد.

او افزود: به جرات می‌توان گفت که از ۲۱ سفر استانی که رییس قوه قضاییه داشتند مهمترین مصوبات مربوط به اردبیل است، کشت و صنعت مغان و سبلان پارچه از جمله این مصوبات است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در مورد کشت و صنعت مغان عده‌ای درصدد این بودند که بحران کارگری اتفاق بیافتد که خوشبختانه با مدیریتی که انجام شد و با حمایت‌های امام جمعه و استاندار اردبیل از این معضل جلوگیری شد.

عتباتی گفت: در مورد سبلان پارچه دستگاه قضایی صرفا برای رفع موانع تولید در سال جهش تولید پا به عرصه گذاشت و این مجموعه با تدبیر رئیس قوه قضائیه از ورشکستی خارج شد.

او اظهار کرد: امیدواریم بعد از حل مشکل این واحد تولیدی دیگر شاهد مشکلات سابق نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد