تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 10:45
کد خبر : 22286

رهبری سپر دفاع از مردم در مواقع بحرانی هستند

رهبری سپر دفاع از مردم در مواقع بحرانی هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جهان نیوز، در کوی نیکنامان عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جهان نیوز، در کوی نیکنامان عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باور‌های دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام وحیدی در این برنامه به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: تمام انبیاء یکی از وظایف خودشان را این قرار داده بودند که مردم را با مرگ آشنا کنند. در حقیقت مسئول بودند که مردم مرگ را بپذیرند، قبول داشته باشند و مرگ خود را به بهترین شکل بسازند.

رهبری سپر دفاع مردم در مواقع بحران هستند
وی با بیان اینکه وقتی خانه می‌سازیم در نهایت انتظار خانه‌ای خوب و زیبا را داریم، افزود: دقیقا وقتی نماز می‌خوانیم باید به گونه‌ای باشد که نماز را برای خودمان بسازیم. این درست نیست که با مرگ کاری نداشته باشیم و بگوییم وقتش که برسد، سراغ ما می‌آید.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دین به ما آموزش می‌دهد که باید مرگ خودمان را بسازیم، گفت: این کسانی که نماز می‌خوانند و مرگ اندیش نیستند، از نمازشان فایده‌ای نمی‌برند، همانطور که اگر اصول دین را نسازند فروع دین ساخته نمی‌شود.

حجت الاسلام وحیدی تأکید کرد: پایه‌ی دینداری ما اصول دین است و اگر اصول دین ما محکم نباشد با یک زلزله پایه‌های اصول دین ما به هم می‌ریزد؛ اگر اصول دین ما محکم نباشد، حتی اگر در راه خدا شهید بشویم، شهادت هم نمی‌تواند مشکل ما را حل کند.

خواهر شهید حمیدرضا مشهدالکوبه در ادامه این مراسم به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه همه شهدا در آرمان و اهداف مشترک بودند، اظهار داشت: حفظ دین، ناموس، تمامیت ارضی و پیروی از سخنان رهبری اهدافی بود که جوانان شهید بخاطر آن جانشان را فدا کردند.

رهبری سپر دفاع مردم در مواقع بحران هستند
وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم یاد و خاطره شهدا زنده بماند باید تک تک ما اهداف و آرمان‌های فرزندان شهید این خاک را حفظ کنیم، افزود: امروز همه ما باید اولویت زندگی و رفتارمان تبعیت از سخنان رهبری باشد. ما باید چشم به رهبری بدوزیم و به لحظه براساس سخنان ایشان رفتار کنیم.
این خواهر شهید با تأکید بر اینکه نقش رهبری همیشه حامی و سپر بوده است که ایران را از بحران‌ها نجات داده است، تصریح کرد: کشور ما بواسطه انقلاب و جنگی که پشت سر گذاشتیم، دشمنان زیادی دارد. طبیعی است که این دشمنان هر بار در لباسی متفاوت تلاش کنند زخمی بزنند.

خوشبختانه به پشتوانه حضور رهبری ما توانسته‌ایم طوفان این مشکلات را به سلامت پشت سر بگذاریم.

برنامه در کوی نیکنامان با تجلیل از خواهر شهید حمیدرضا مشهدالکوبه به پایان رسید.

منبع:دفاع پرس

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد