تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 10:15
کد خبر : 61575

صدیقی: باید مساله فساد، قاچاق، مالیات، ارز و رفع بروکراسی‌های اداری را جهادگرانه سامان داد

صدیقی: باید مساله فساد، قاچاق، مالیات، ارز و رفع بروکراسی‌های اداری را جهادگرانه سامان داد

به  گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه های عبادی این هفته نماز جمعه تهران  اظهار کرد: خداوند می فرمایند باید انصاف داشته باشیم. چطور مخلوق حیا نمی کند در محضر خالق خود دست از پا خطا کند؟ وی افزود:  چطور انسان جرأت می‌کند در برابر کسی که رگ حیات ما به دست اوست و همه

به  گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه های عبادی این هفته نماز جمعه تهران  اظهار کرد: خداوند می فرمایند باید انصاف داشته باشیم. چطور مخلوق حیا نمی کند در محضر خالق خود دست از پا خطا کند؟
وی افزود:  چطور انسان جرأت می‌کند در برابر کسی که رگ حیات ما به دست اوست و همه شئون زندگی ما تحت اراده اوست، گناه کند؟ و چگونه رویمان می شود که سر سفره او نشسته ایم و نفسمان نعمت اوست، ولی‌نعمت خود را فراموش کنیم؟
وی ادامه داد: القائات شیطان باعث می‌شود انسان خطا و لغزش کند، وقتی که انسان می‌خواهد کاری کند خدا آن را هم می داند لذا باید خدا را بر خود حاضر و ناظر ببینیم و الهی زندگی کنیم.
امام جمعه تهران تصریح کرد: با خدا دوست و رفیق شویم؛ خدا رفیق ما و همراه ما است. ما نباید بدی را با بدی جواب دهیم و در یک جمله برای خدا خوب باشیم.
صدیقی سپس گفت: در ماه ذی حجه بیش از ۲۵ باب رحمت به روی مومنین باز و سفره های الهی برای پذیرایی دلهای مشتاق از جانب خدا گسترده شده است.

وی افزود: همه مناسبت ها به ویژه عیدالله اکبر در آسمان ها مشهور تر است، لذا باید به امام ولی عصر عجل الله حسرت بخوریم که چرا ما از شنیدن خطبه‌های امام زمان محروم هستیم.

صدیقی خاطرنشان کرد: امامت عهدالله است و با انتخابات و شورا درست نمی‌شود. ولایت استطاعت فیض است که مساله رهبری و حکومت و الگو بودن در آن است. نفوسی‌ها را ولایت کنار می‌زند و پاکان را ولایت به صورت یک مجموعه در می‌آورد.

وی یادآور شد: روز عید غدیر بزرگترین روز عالم امکان است لذا تمام شادی‌ها باید در آن روز بروز کند و این شادی شکرانه است. بنیاد بین‌المللی غدیر که فقیه مخلص آیت‌الله خزعلی این بنیاد را تاسیس کردند کاروان‌های شادی را برای این عید در شهرستان‌های مختلف کلید زدند و با مساجد قرارهایی دارند و بسته‌های فرهنگی را ارائه می‌دهند.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد