تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 10:34
کد خبر : 22283

محموله بزرگ کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

محموله بزرگ کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی بروجن – شهرکرد به استان‌های مرکزی کشور منتقل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی بروجن – شهرکرد به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۶۹ هزار و ۳۳۹ جلد سر رسید، ۵ هزار و ۶۹۳ عدد شارژ همراه، ۶۰۰ عدد هندزفری و۴۴۵ عدد استیکر به ارزش ۸۴ میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی بیان کرد: نیروی انتظامی استان پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری است و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

وی از انهدام باند سارقان و کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان سامان خبر داد و گفت:

همچنین در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان سامان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با انجام اقدامات اطلاعاتی و امکانات فنی موفق شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی سرکرده این باند را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی پس از مواجهه با ادله و مستندات نهایتا لب به سخن گشوده و به ۱۰فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که متهمین دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل گردیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد